Lufthansa bagdrop OSL

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Are, 12. aug 2017.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Dumt spørsmål, men kjører Lufthansa samme regler som SAS når det gjelder bagdrop i Oslo?
    Det er vel SAS som behandler det?
    Dvs 30 minutter før flighten og litt kortere om man smiler med gullkortet i hånda..
    Skal på guttetur og i alle fall en kar ankommer med DY så da får man jo ikke sjekket inn hele veien, han har 1,5 time ca mellom flightene som er fint.
    Men så tenkte jeg at han kanskje vil sjekke inn.. og tar det 1 time å få bagasjen i Oslo er det jo et problem.

    Jeg sjekker ikke inn bagasje nevneverdig ofte og om jeg gjør det så er det i alle fall gjennomgående reise med *A.
     
  2. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg googlet det uten å finne noe faktisk.. Kun diverse forum osv.

    Men da var jeg ca på rett spor i alle fall.. 40 minutter før for eco og 30 minutter for business. Antar gullkortet treffer 30 minuttene her.
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Nanping, wilco, Wiolenze and 5 others like this.
  5. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Joda, det blir som når du spør om det er ordentlig matservering på en 10 timers flight i Business Class med South African. Dere er førstereisgutter begge to, så vi får gi dere litt slack.

    Men hvorfor bruke tid på å formulere et spørsmål på forumet, når du kjappere kan sjekke opp fakta alene på Google? Fordi det bidrar til fellesskapet og alle får litt oppmerksomhet, det er win-win. Love is in the air and all is well. :)

    Søketips på Google:

    Når dere skal finne regler og bestemmelser (spesielt om det er relatert til Terms & Conditions, Fare Rules, bagasje eller bookingen din) så baser deg på informasjon fra flyselskapets egen nettside, ikke hva som står på forum og blogger.

    Selv om forum/blogg formidler mye erfaring og kunnskap så kan du ikke benytte dem som kilde i argumentasjon ovenfor flyselskapet. Om du derimot kan henvise til flyselskapets egen nettside og oppdatert info der, vinner du diskusjonen.

    En enkel måte å spisse søket på Google er å finne hovedsiden til flyselskapet,
    f.eks. lufthansa.com og så legge til site:lufthansa.com til søket ditt.

    Eksempel:
    check-in deadline oslo site:lufthansa.com
     
    Edin liker dette
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    :D:p
     
  7. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    Er LH-gruppen sin selvbetjente bag drop på OSL åpen etter siste LH-fly er gått? Har et lite håp om å få sjekket inn bagasjen kvelden før mårraflyet til FRA, men finner ikke åpningstider.
     

Del denne siden