LUFTHANSA CUTS FREE LIQUOR IN LONGHAUL ECONOMY TO “ACHIEVE GREATER CUSTOMER SATISFACTION”

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Eddie47, 07. okt 2021.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,178
    Likes mottatt:
    869,701
    Bonuspoeng:
    293
  2. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg tenker at å betale for en Gin and tonic eller Whiskey er greit, om alt annet på flyvningen leveres i stil og orden. I prosent av billettprisen blir dette små ekstrautgifter for den enkelte.
     
    Eddie47 liker dette
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,178
    Likes mottatt:
    869,701
    Bonuspoeng:
    293
    Enig i det, men de kamuflerer det som en forbedring …
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    «To achieve greater customer satisfaction», det er til å le seg ihjel av :)
     
    magnusant, Points4Fun, EndreD and 4 others like this.
  5. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,849
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Folk likte ikke gratis børst. Nå får de betale og blir fornøyd, logisk dette.
     
    haifinn, Kristian, Kalsnes and 4 others like this.
  6. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,659
    Likes mottatt:
    6,655
    Bonuspoeng:
    183
    For å være fair så er det dette de sier:
    “The aim…is to achieve greater customer satisfaction with the food and beverage offering on long-haul routes by providing a wider selection of high-quality products.”

    Så gjenstår det å se hvor mye større utvalget blir i praksis.. Og hvorfor kunne de ikke bare fortsatt før og innført "premium" drikke for betaling?
     
    Kristian and drsyk like this.
  7. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    753
    Likes mottatt:
    1,421
    Bonuspoeng:
    93
    Merk at dette også gjelder premium economy.... her hadde de en mulighet til å differensiere mer, men neida :rolleyes:
     
  8. pengesluk

    pengesluk Medlem

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    187
    Bonuspoeng:
    43
    Kan vel se for meg at ting faktisk kan bli bedre, om man ser bort fra kostnader. Kostnader er i mitt hode ikke hva som skaper en god opplevelse, selv om det hjelper. Færre folk som skal ha "alt" (og dermed forsinker serving longer down the line), og som de også nevner større utvalg. Jeg kan helt klart like det.

    De sjeldne gangene jeg har flydd Go longhaul med SAS har jeg jo stappet opp fullt lass med drikke til meg og evt sidekamerat (ettersom jeg har diamant som gir meg det gratis) som jo definitivt har forsinket serveringen ... Dette er jo noe man gjør siden det tar år og dag før maten kommer.
     
    Edvard liker dette
  9. The_Dude

    The_Dude EBG

    Innlegg:
    1,067
    Likes mottatt:
    1,756
    Bonuspoeng:
    113
    Blir jo litt subjektivt, dette. Om maten faktisk blir bedre, så er jo det et stort pluss. Personlig drikker jeg veldig lite sprit på long haul da jeg som regel har med barn, så intet tap for min del.

    Mye kjedeligere om man har solo- eller guttetur der stemningen er på topp.
     

Del denne siden