Hei, jeg har et par flights denne uken med Lufthansa i Business Saver som vi dessverre ikke kan bruke. Business Saver kan endres for 70 EUR, men ikke avbestilles. Jeg lurer på om jeg skal booke disse om til noen datoer neste år som vi kanskje kan benytte oss av, men når jeg går inn på My Bookings > Rebook This Flight, så ser jeg at vi kan endre til Business Flex. Har noen her prøvd å endre til Flex for å deretter avbestille reisen? Ville vi isåfall få igjen hele beløpet vi har betalt for både den opprinnelige billetten og oppgraderingen, minus 70 EUR per person for endringsgebyret? Det høres jo for godt ut til å være tilfelle.
Betyr det at hvis Lufthansa endrer bonusbiletten til flex, så vil du få poeng for den flyvingen om du etterregistrerer flyvingen for poeng på den nye klassen da?
Om du har bonusbillett og bookes over til vanlig billett kan få få poeng i henhold til din nye bookingklasse, men du må i tilfellet registrere ditt bonusnummer før avreise. Du får ikke etterregistrert en reise som er flagget som bonusreise..