Digger Casey, men jeg ville vore lite fornøyd med at noen med 7 400 000+ følgere på YouTube filmet meg (gjenkjennelig) på en flight, regardless of travel class.
Interessant å se hvordan teamet til Lufthansa velger hvilket innhold de deler. twitter.com/lufthansaNews/status/879659150216753152 facebook.com/Lufthansa/posts/10155441994884004 De velger videoen til Casey, som jeg synes er ganske dårlig og presenterer ikke LH F opplevelsen på en særlig tiltalende måte. (Hvertfall ikke for målgruppen, muligens OK for brand image.) Men snutten har allerede 2.8 mill visninger og det er trolig viktigere å assosieres med en kul influencer, enn å dele en grundig, god video som Daniel sin. Så dere at Norwegian sin 787-9 fikk en kort sjarmetappe helt i starten av videoen?
Han bruker solbriller ca alltid og jeg føler meg rimelig sikker på at han ikke har fått noe som helst fra Lufthansa for denne videoen. Han er utrolig ryddig i så måte, og man må gjerne mislike måten han gjør "reviews" på, men dette er stilen hans, og det er mer pakka, med heftig videoproduksjoner, meget bra kvalitet på bilde og lyd osv som er hans greie, ikke produktanmeldelser
Han har kanskje ikke så grundige reviews, men mer underholdende og velproduserte reviews skal du lete lenge etter spør du meg.