Noen som har gjort seg opp noen observasjoner ang tilgjengelighet vs ledige seter par uker før avreise med Lufthansa F ? Har en våt fantasi med en reise som inkluderer Lufthansa F og akkurat nå er det F5 på en aktuell rute, det er 3-4 uker til avreise. Hadde jeg vært sikkelig idiot hadde jeg nok allerede hatt en excel som viser FxAx over en periode samenliknet med slipp av O, men så mye tid har jeg dessverre ikke hatt til å bruke på dette Men kanskje noen andre har?
Har desverre ikke det du ser etter. Men når jeg lette følte jeg det sjeldent ble slipp om det var F4 og under. Men har ingen data på dette.
Forøvrig, det finnes faktisk mulighet til å fly til LAX i F med Lufthansa om man treffer riktig dag !! Denne flighten har F3A0 og 5 seter reservert i kabinen.
Jeg har observert FRA-HND og FRA-HKG en stund nå. Det jeg ikke forstår så godt, er at FRA-HKG var i en lengre periode lett tilgjengelig, mens FRA-HND var meget vanskelig å få tak i. Men, en gang i løpet av tidlig feb., er det snudd litt om. Det er lenge siden jeg ser O slippes på FRA-HKG og det slippes flere O på FRA-HND. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke klarer å se noen mønstre i når O slippes...
Det dukket opp minst et sete på FRA-HKG 16. mars i dag. Den er nå F5 A3 etter at @pef har tatt et sete.
Jeg gjorde den øvelsen på FRA - MEX i fjor. Jeg finner ikke regnearket lenger, men jeg mener jeg gjorde følgende erfaringer. - Det var avsatt flere F-award på spesifikke ukedager. Mener at FRA-MEX hadde betydelig bedre tilgjengelighet på f.eks tirsdag og torsdag enn øvrige dager. - Det var (selvfølgelig) en sammenheng mellom solgte seter og tilgjengelig F. - Det kom plutselig ekstra F-seter når det nærmet seg avgang.
Ikke nylig, men søkte mye (omtrent hver dag i en lang periode i fjor sommer og året før) og fant veldig lite, spesielt rundt ferietider.