Lufthansa First Class lounges med jule-badeand

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Bizflyer, 14. des 2015.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    For mange som en sjelden gang får anledningen til å fly Lufthansa First Class er det et mål å samle til seg en badeand fra deres dusje og badeavdeling.

    Selv fikk jeg fatt i en spa-and da jeg reiste i november. Den så slik ut:
    upload_2015-12-14_21-32-46.png

    Nå som det nærmer seg jul, har de laget en spesiell juleversjon av anden. Vel, helt så mye and er det jo ikke. Men skal du ut å reise med Lufthansen i desember, bør du absolutt prøve å få fatt i en som suvenir. Juleversjonen ser slik ut:

    upload_2015-12-14_21-44-29.png
    Dette er vel mer en sånn "Rudolf-rein-and". En heeelt spesiel rase....

    Vil du se flere modeller av anden, kan du jo ta en titt på Lufthansaflyer sin samling av bilder over forskjellige badeender på denne linken: http://lufthansaflyer.boardingarea.com/lufthansa-first-class-duck-gallery/

    Eller gjøre et søk på google på Lufthansa First Class Rubber Duck.

    Hvor mange ender har du? Og hvilke? Selv har jeg 2. Den "vanlige" gule og den spa-anden som er avbildet over.
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Da ble det jammen Porsche også.

    Herregud for en tur det skal bli :), først til Frankfurt og kjøre Porsche. Deretter flere timer laxing i First terminalen, finne oss en duck bl.a. :). Hvorpå det blir en deilig flytur med all verdens godsaker og plass til Tokyo.

    Men jeg må si det har vært en liten reise. Det burde være mer prompte respons på kundeservice på et slikt produkt for First. Hadde jeg ikke vært litt sta og kreativ så ville vi ikke fått kjøre Porsche. Det skal ikke være nødvendig når man reiser First.
     
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Bare å glede seg. Høres ut som om du får samme opplevelse som jeg hadde i sommer!

    Porschen leverer du direkte på FCT. NULL kø, null stress :D:D:D
     
    Hamburgersmauet and RoadKing like this.
  4. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Det er vanvittig forskjell på om du flyr award first eller om det first for cash. Har hatt med kundeservice å gjøre på begge type billetter, med award var det litt nja og tja mens med med betalt first var det absolutt ingen problem. Det var helt identisk forespørsel på begge turene.
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Hm... Det er dårlig. Hvis de føler at de "gir bort", så får de heller skru opp poengprisen og likestille det.
     

Del denne siden