expertflyer varslet i kveld om tilgjengelighet på LH 712 for 18.mai i dag. SAS fant setene og endret booking. Bekreftet nå. 28 dager før avreise
Som nevnt i annen tråd fikk jeg også bekreftet to seter i F på LH712 i juli i dag. Søk på Expertflyer viser tilgjengelighet frem til et stykke ut i august, og også til andre destinasjoner enn ICN
Her er et eksempel fra Expertflyer. Disse er såvidt jeg kan se ikke synlig på United.com, i alle fall ikke enda.
Hville ruter sjekket du? Jeg finner en del på LH716 i sommer. Mandager virker best. LH510 tirsdager og torsdager - to seter funnet.
Hvor langt frem i tid har du funnet? Oktober by any chance? Og vises tilgjengeligheten hos united også, eller kun expertflyer?
Var på tråden med SAS nå og de kunne ikke holde av ruten vi fant med CT. SAS-representanten, som for øvrig var UTROLIG hyggelig og imøtekommende, foreslo at jeg booket en billett nå og så ringte Tallin mandag for å kansellere den og booke med CT da. Er det en god løsning!?
Da jeg booket MUC-HND i går viste det ikke på United - kun expertflyer. Sitter med en følelse av at dette er en malplassert kommentar, men det var da i minste en observasjon
Nei det tror jeg ikke hjelper, det er jo to forskjellige instanser så da må de sleppe setene og håpe at de kommer igjen. Men de kan fint sette CT på hold hos SAS, kan den du snakket med ikke det så ring på nytt..
Jeg insisterte og han snakket så med en overordnet og kom tilbake med at det hadde de ikke myndighet til å gjøre Kom til den engelskspråklige avdelingen, vet ikke om det har noe å si!?