Svært gledelig for oss på Vestlandet! Lufthansa kommer tilbake til Stavanger lufthavn fra mai neste år, med 7 ukentlige avganger.
Fantastisk god nyhet! Jeg brukte LH mye både på jobb- og fritidsreiser sist de fløy SVG-FRA. Kommer trolig til å bruke de mye framover, hvis rutetidene er noenlunde ok.
Gode nyheter! Vet vi når på dagen? Forhåpentligvis tidlig slik at vi rekker flyene til USA som ofte går midt på dagen fra Frankfurt. Flyene til Asia går vel som oftest på kvelden slik at de som reiser oftere til Asia enn til USA heller håper på ettermiddagsavgang til Frankfurt. Vi får se.
Hurra! Spent på hvilke tidspunkt på dagen det er snakk om, men har ikke klart å google fram noe enda...
Er også spent på dette Jeg vil tippe at det ikke blir noen morgenavgang, men heller på ettermiddagen en gang. Wild guess.
Virker som Lufthansa satser stort med å begynne å fly A320 allerede fra starten av, til Bergen bruker de Crj900 på de fleste avgangene. Tenker når KLM flyr 4 daglige avganger til SVG da må jo Tyskerne også ha skjønt at her er det penger å hente.
SAS angripes innenlands (Norwegian/Flyr), østfra (Finnair) og sørfra til og med fra en partner (Lufthansa). Ikke godt å si hvor dette vil ende.
Tolker det også slik! Husker jeg syntes det var rart at LH gikk fra tre daglige avganger til å kutte ruten helt, når KLM fortsatt klarte å ha 4 daglige avganger.