Lufthansa nedgraderer til 2-3-2 i business

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av KristianSk, 13. okt 2014.

  1. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Vi må uansett huske på at vi er en gjeng med poteskruer der vi ligger flatt (i midtsete) og klager, samtidig som vi bokstavelig talt lukker øynene for hva det ryktes om at foregår bak gardinen ;)
     
    AndersB liker dette
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    @Fnate - og hva er dette ?
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    BA har 2-4-2 i business:

    <
    >

    >
    <
    <
    >

    >
    <

    De to i midten er som en liten kokong og uten særlig skille mellom hvert sete. Høye vegger rundt det hele og relativt intimt. Jeg har bare hatt det to ganger og da sittet sammen med familie. Ellers ville det nok vært nokså ukult.
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Vi vet da nøyaktig hva som foregår bak gardinen... Gjengslagsmål og små orkestere som spiller torader. Loddsalg og bingo forekommer på ruter over 8 timer
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ser slik ut http://commons.wikimedia.org/wiki/File:BA_New_Club_World_cabin.jpg

    Helt konge dersom du reiser sammen med fruen, not so much med uansett andre

    Det skal være sagt at jeg aldri har havnet sammen med andre enn fruen i det setet, BA er rimelig flinke på å sørge for at det ikke skjer, men klart, det er jo mulig.

    Har dog flyttet inn og hatt loveseat alene flere ganger når det har vært mye ledig. Det svinger best med A og K setene rett etter. Alt annet synes jeg svinger dårlig i CW
     

Del denne siden