Vi må uansett huske på at vi er en gjeng med poteskruer der vi ligger flatt (i midtsete) og klager, samtidig som vi bokstavelig talt lukker øynene for hva det ryktes om at foregår bak gardinen
BA har 2-4-2 i business: < > > < < > > < De to i midten er som en liten kokong og uten særlig skille mellom hvert sete. Høye vegger rundt det hele og relativt intimt. Jeg har bare hatt det to ganger og da sittet sammen med familie. Ellers ville det nok vært nokså ukult.
Vi vet da nøyaktig hva som foregår bak gardinen... Gjengslagsmål og små orkestere som spiller torader. Loddsalg og bingo forekommer på ruter over 8 timer
Ser slik ut http://commons.wikimedia.org/wiki/File:BA_New_Club_World_cabin.jpg Helt konge dersom du reiser sammen med fruen, not so much med uansett andre Det skal være sagt at jeg aldri har havnet sammen med andre enn fruen i det setet, BA er rimelig flinke på å sørge for at det ikke skjer, men klart, det er jo mulig. Har dog flyttet inn og hatt loveseat alene flere ganger når det har vært mye ledig. Det svinger best med A og K setene rett etter. Alt annet synes jeg svinger dårlig i CW