Det ser ut til å bli en del overtid denne turen offshore og da er det jo lov å drømme litt om hva man skal bruke de ekstra kronene på. Foreløpig plan er å bruke halvparten på noe fornuftig (som å betale ned på billån) og resten på noe enda mer fornuftig - en tur for meg og madamen.
Vi har begge fri i vinterferien neste år (13. - 22. februar) og kan reise allerede ettermiddag/kveld torsdag 12. om nødvendig. Budsjettet på flybillettene er på ca 30 000,- (pluss ev. tilknytning til AES) og da burde det være mulig å finne ett brukbart reisemål i Business fra AES/OSL.
Vi ønsker sol & varme, men helst ikke storby siden vi skal til Jakarta i jula og Dubai, Abu Dhabi o.l. er heller ikke det som frister mest selv om kombinasjonen storby, strand, sol og flotte hoteller jo er en fin miks.
Jeg ser Qatar har utvidet sin kampanje igjen, men akkurat i den perioden vi kan reise så er det ikke så mange alternativer (i Business) til den prisen.
Men her inne er det jo mange reiseglade som kanskje kan bidra til å løse denne luksusnøtten?
Kan også nevne at jeg har EBG med drøye 100 000 poeng på lur og jeg har også AB TopBonus Gold. Men i utgangspunktet ønsker jeg ikke å spe på med eller bruke bonuspoeng denne gangen. Men det er heller ikke ett must å reise med *A eller OneWorld.
Noen som kan hjelpe oss med denne grusomme problematikken?
PS! Siden det bare er snakk om en ukes tid så ønsker vi heller ikke altfor lang reisetid med mange flybytter. Men alt under 30 timer hver vei bør gå bra.
Vis alt...