Lure SAS

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 09. nov 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Her sitter jeg på kantina i København. Har ikke fløyet mye SAS i det siste men hadde 12 legs booket nå før jul. Var ikke spes imponert over PLUS nå - men det er en annen diskusjon - så jeg logget meg på i loungen og avbestilte alle de resterende SAS flightene mine (ex dem i GO). Det gikk fint på Mac'ene deres.

    Så skulle jeg booke erstatninger med KLM og BA... Det gikk ikke så fint. Kunne søke. Men ved pålogging og booking kom "denne siden kan ikke vises". ;)

    Nå tror jeg innerst inne det er et IT problem. Men om ikke så er det faktisk så sløyt at jeg liker det. Hva tror dere?
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    OM siden er blokkert får du vel en annen beskjed? Tenker IT problem ala India SAS IT :p
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe! ja man får som man fortjener. Tenk å være så illojal om bolaget? Skulle bare mangle at man ikke kan sitte å booke billetter hos konkurrenten på deres egne datamaskiner. Lurer på om de også klarer å sperre for utgående samtaler til andre flyselskaper på mobilnettet der oppe?
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    He he... Altså, om jeg hadde vært sjef ville alle verdens rare ting skjedd om noen forsøkte booke konkurrenter med min maskin :)

    Så det er null prob.

    Men innerst inne tror jeg vel ikke det faktisk er blokkert, men en bug. Det var bare litt artig
     
    PettR and John in The Tower like this.
  5. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Ganske morsomt, men selv jeg tror det bare var en bug...
     
  6. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Omtrent som når jeg fløy med Norwegian og WiFi-ombord og ikke kom inn på flyprat-forumet. Andre sider funket, også Airpics som er nabo med flyprat. Forsøkte alle mulig triks, men var ikke mulig å komme forbi proxyen deres...hmmm...
     

Del denne siden