Lurer på noe her..

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av jtmath, 04. febr 2016.

  1. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk idag oppgradert mitt Amex Premium kort til Amex Platinium, gjorde dette pga jeg ville ha et større utvalg av fly selskaper når vi skal ut og reise Januar-2017 :) Jeg har en CT fra før så den vil vel ligge under kun Sas sine fly? Jeg regner med og ha opptjent en CT på mitt Platkort innen August. Vi har tenkt oss tilbake til Filipinene (MNL) igjen i Januar 2017.Vil helst fly Biz. Vi har ca 120-140K poeng Så når lønner det seg og bestille? Og hvordan går jeg frem? Noen og ringe? Hva er prisen på fueltilegg og sån?? Vi skal ha utreise 3 januar og hjem 21-22 januar. Så takk på forhånd for alle innspilll og svar..
     
  2. Helikopter

    Helikopter Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    271
    Bonuspoeng:
    63
    Meg bekjent kan din gamle CT kun brukes med SAS ja.
    140k poeng må du ha for å komme deg til MNL i biz. Med en gang du har fått dette beløpet på konto må du starte å følge med på billetter. Så faste datoer som du har kan bli vannskelig, i hvert fall for 2. Her må du være fleksibel, men med Thai er det ikke umulig.

    Fueltillegg kan du se ved å f.eks bruke http://matrix.itasoftware.com og velge tilsvarende rute.
    OSL-BKK-MNL i C med thai kom på: TG YQ surcharge (YQ) NOkr5,212.00
     
  3. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Når jeg bruker den Matrix så for jeg opp bare billettprisen? hvor stor Fueltillegg hen?? Jeg fant den :) bare og trykke på prisen :)
     
    Last edited: 04. febr 2016

Del denne siden