Jeg er en ivrig Uber kunde når jeg er i USA, men er det noen av dere som har erfaring med LYFT?? Uber er cash free og du ser prisen i det du bestiller. Tipsing er frivillig, men kan gjøres gjennom appen i ettertid av turen. Er det noen som kan fortelle meg hvordan LYFT fungerer? Erfaringer på godt og vondt??
Seks år senere har det kommet enda en rideshareapp på banen. I New York ihvertfall.. Noen som har noen erfaring med Revel? Har de nok biler på veiene til at man feks slipper å vente en evighet for å bli plukket opp på EWR? Hvis noen har en vervekode tilgjengelig må dere gjerne poste den i Invitetråden i off topic-forumet.
Revel i New York har lyseblå Teslaer som brukes til frakte kunder. Jeg opplevde at de var billigere enn Uber og Lyft da jeg var i New York. Biler kan forhåndsbestilles til gitt klokkelslett, eller der og da. Tipsing skjer i etterkant i appn. Hadde bare positive opplevelser med dem. Bestilling, tracking av bilen, betaling, tipsing etc gjøres i appn. Virket veldig ryddig. www.gorevel.com Jeg har nå lagt verve-/rabattkode i Invite-tråden, som gir rabatt på de første turene.