God formiddag, Det er mandag og to dager til avreise til PANAMA CITY. Jeg bare ber til høyere makter om at jeg ikke går rett i kjelleren grunnet varmen.
God morgen! Treg start på dagen, må ha mer kaffe.. Alltid hyggelig når man kan si alt neste tur er neste uke! Riktig nok ikke før på søndag, men i F. Før det må jeg komme meg gjennom nest siste og siste uke på nåværende arbeidsplass. Ha en finfin dag og uke!
God morgen fra et solfylt Stockholm. Idag klarte de å presse inn en på 1E, mellom 2 EBD. Sikkert så mange EBP på den flighten, at det kanskje var eneste alternativ. Vi kom frem uansett, så klage kan man ikke.
Endelig mandag og ny uke. Denne helga var vel urimelig lang? Ser ut for å bli en flyfri uke, men er jo lov å håpe det blir nye planer.
For øvrig ser det ut som om Rygge Airport får drahjelp fra uventet hold! Kudos til Fredriksstad Blad for høyt faglig nivå på journalistikk.
En riktig glad-mandag! Bestilling av tur til Singapore med Emirates Biz skjer ila. dagen! Ha en flott dag
Gooooodmorgen. Så går turen til OSL og en rødnæse til CPH. I morgen skal jeg opgradere et kritisk system på job samtidig med at vi har strategi møde for 2017 og onsdag tager endnu en rødnæse mig tilbage. Kan ikke se at noget skal kunne gå galt denne uge...
God morgon frå Aust-Finnmark! Ein roleg start på veka her i nord der kattekreket har leita fram den eine pyntenissen som på mystisk vis forsvann i julestria. Nissen ser litt herja ut, stakkar...Katta er i perlehumør Tru om dagen skal innehalde fornuftige gjeremål eller ikkje? Ha ein best mogleg start på veka alle saman!
God kveld fra Trondheim Gressenkemann til torsdag, da overtar besteforeldre siden jeg skal til Oslo på konferanse. Blir nok å henge fingrene i..... Ha en flott mandag
God mandag! Raskt spm: Hvis jeg skal fly et strekk med SAS, fra et sted de ikke betaler for lounge, kan jeg få lounge om jeg kjøper samme flighten med LH-flightnummer??
God eftan fra Miami. Avianca loungen ser ut som kantina på IKEA, maten er dog god. Snart klart for å sove seg hjem til Oslo i 1H, etter noen flotte dager i solfylte Florida. Redeye flight deluxe så tirsdagen er nok ødelagt. Ha en fin en
En laaaang arbeidsdag er endelig over og man skal om ikke lenge bevege seg mot lugaren for å få noen timer i horisontalen. Og en dag mindre til hjemreise - gode greier. God bedring til @Sikiduck!
Nå ble jeg usikker. Men jeg tenker at når du sjekker inn med LH (regner med de har egen skranke?) og har *A Gold registrert så kan jeg ikke tenke meg at loungen avviser et LH boarding card.