Har flere reiser til Sør-Europa som var booket før den mistrøstige devalueringsdatoen i fjor. Ergo vil jeg gjerne ha max poenguttelling for billettene. Hvilken mailadresse er det vi skal bruke for å kreve full poengopptelling? Vi er EBG og EBD
Fyller du ut det skjemaet, får du bare et svadasvar i retur, om at du må kontakte de pr. telefon. Prøvde det, og ble igjen bedt om å sende inn et skjema. Rett og slett for dårlig å behandle kunder slik! Venter til jeg er tilbake fra neste ukes tur, og sender da til gullmailen, selv om jeg ikke er gull. Det funket veldig bra sist.
Fikk det samme svar på chatten, beskjed om å ringe. Det er det samme svaret jeg alltid har fått på chatten, beskjed om å ringe. Hva er da vitsen med den chatten hvis de ikke kan hjelpe med div spørsmål? Og hjelpe kundene?
Det er et godt spørsmål. Jeg har opplevd det samme men etter litt frem og tilbake viste det seg at de "i mitt spesielle tilfelle" kunne hjelpe meg over chat uansett. Synes det er fullstendig unødvendig å betale 3-4 kr minuttet for å ringe og stå i telefonkø der når det sikkert er samme personen som sitter bak chatten.....
gold.no(at)sas.no har funket som bare det for meg. Prøvde å ringe først, men der var det ikke hjelp å få.
Kan også bekrefte at [email protected] funker som bare det, poengene har tikket inn i løpet av dagen de gangene jeg har prøvd.
---- [email protected] ------ Brukte denne jeg, fikk svar etter 1 dag, og da var poengene på plass =)
I gpr skulle jeg efterregistre point efter den gamle skala og skrev til guld i Danmark og fik svar og point 2 timer senere - so no complaints there!
Er veldig imponert jeg over hvor fort det gikk å både få svar, samt poengene inn på konto. En real quickfix fra SAS det der faktisk.
Sendte e-post til SAS i går om manglende poeng på en tur vi hadde nå i februar og i dag fikk jeg ett hyggelig svar tilbake om at poeng nå var tildelt til oss begge etter gammel opptjeningstabell. For min del var det snakk om nesten 7500 poeng så nå er allerede EBG sikret igjen, nesten 7 måneder før kvalifiseringsperioden min utløper. Kanskje det blir EBD i år? Kjapp og god service av SAS!