Mailadresse for innkreving av poeng?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Ragna Rekkverk, 23. febr 2015.

  1. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Medlem

    Innlegg:
    57
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    18
    Har flere reiser til Sør-Europa som var booket før den mistrøstige devalueringsdatoen i fjor. Ergo vil jeg gjerne ha max poenguttelling for billettene. Hvilken mailadresse er det vi skal bruke for å kreve full poengopptelling? Vi er EBG og EBD
     
  2. mathiasfe

    mathiasfe Senior Medlem

    Innlegg:
    460
    Likes mottatt:
    684
    Bonuspoeng:
    93
    Nils Lindhe sa i chatten at man måtte fylle ut dette skjemaet for å få poengene
     
  3. KristianSk

    KristianSk Senior Medlem

    Innlegg:
    1,444
    Likes mottatt:
    1,439
    Bonuspoeng:
    113
  4. Rune

    Rune Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
  5. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    75
    Likes mottatt:
    56
    Bonuspoeng:
    18
    Fyller du ut det skjemaet, får du bare et svadasvar i retur, om at du må kontakte de pr. telefon.
    Prøvde det, og ble igjen bedt om å sende inn et skjema. Rett og slett for dårlig å behandle kunder slik!

    Venter til jeg er tilbake fra neste ukes tur, og sender da til gullmailen, selv om jeg ikke er gull. Det funket veldig bra sist.
     
    mathiasfe liker dette
  6. Bjoernhb

    Bjoernhb MittNewYork.no - MittUSA.no

    Innlegg:
    440
    Likes mottatt:
    392
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk det samme svar på chatten, beskjed om å ringe.

    Det er det samme svaret jeg alltid har fått på chatten, beskjed om å ringe. Hva er da
    vitsen med den chatten hvis de ikke kan hjelpe med div spørsmål? Og hjelpe kundene?
     
  7. Are

    Are EBD InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,718
    Likes mottatt:
    2,901
    Bonuspoeng:
    113
    Det er et godt spørsmål. Jeg har opplevd det samme men etter litt frem og tilbake viste det seg at de "i mitt spesielle tilfelle" kunne hjelpe meg over chat uansett.

    Synes det er fullstendig unødvendig å betale 3-4 kr minuttet for å ringe og stå i telefonkø der når det sikkert er samme personen som sitter bak chatten.....
     
  8. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    198
    Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    gold.no(at)sas.no har funket som bare det for meg. Prøvde å ringe først, men der var det ikke hjelp å få.
     
  9. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    571
    Likes mottatt:
    426
    Bonuspoeng:
    63
    Kan også bekrefte at gold.no@sas.no funker som bare det, poengene har tikket inn i løpet av dagen de gangene jeg har prøvd.
     
  10. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    180
    Likes mottatt:
    219
    Bonuspoeng:
    43
    ---- Gold.se@sas.se ------
    Brukte denne jeg, fikk svar etter 1 dag, og da var poengene på plass =)
     
  11. Ulrik

    Ulrik Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    I gpr skulle jeg efterregistre point efter den gamle skala og skrev til guld i Danmark og fik svar og point 2 timer senere - so no complaints there!
     
  12. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Medlem

    Innlegg:
    57
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    18
    Er veldig imponert jeg over hvor fort det gikk å både få svar, samt poengene inn på konto. En real quickfix fra SAS det der faktisk.
     
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,458
    Likes mottatt:
    2,465
    Bonuspoeng:
    113
    Sendte e-post til SAS i går om manglende poeng på en tur vi hadde nå i februar og i dag fikk jeg ett hyggelig svar tilbake om at poeng nå var tildelt til oss begge etter gammel opptjeningstabell. For min del var det snakk om nesten 7500 poeng så nå er allerede EBG sikret igjen, nesten 7 måneder før kvalifiseringsperioden min utløper. Kanskje det blir EBD i år? :) Kjapp og god service av SAS!
     

Del denne siden