Mailadresse for innkreving av poeng?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Ragna Rekkverk, 23. febr 2015.

  1. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Har flere reiser til Sør-Europa som var booket før den mistrøstige devalueringsdatoen i fjor. Ergo vil jeg gjerne ha max poenguttelling for billettene. Hvilken mailadresse er det vi skal bruke for å kreve full poengopptelling? Vi er EBG og EBD
     
  2. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    Nils Lindhe sa i chatten at man måtte fylle ut dette skjemaet for å få poengene
     
  3. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
  4. Rune

    Rune Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18
  5. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Fyller du ut det skjemaet, får du bare et svadasvar i retur, om at du må kontakte de pr. telefon.
    Prøvde det, og ble igjen bedt om å sende inn et skjema. Rett og slett for dårlig å behandle kunder slik!

    Venter til jeg er tilbake fra neste ukes tur, og sender da til gullmailen, selv om jeg ikke er gull. Det funket veldig bra sist.
     
    mathiasfe liker dette
  6. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk det samme svar på chatten, beskjed om å ringe.

    Det er det samme svaret jeg alltid har fått på chatten, beskjed om å ringe. Hva er da
    vitsen med den chatten hvis de ikke kan hjelpe med div spørsmål? Og hjelpe kundene?
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det er et godt spørsmål. Jeg har opplevd det samme men etter litt frem og tilbake viste det seg at de "i mitt spesielle tilfelle" kunne hjelpe meg over chat uansett.

    Synes det er fullstendig unødvendig å betale 3-4 kr minuttet for å ringe og stå i telefonkø der når det sikkert er samme personen som sitter bak chatten.....
     
  8. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    355
    Likes mottatt:
    404
    Bonuspoeng:
    63
    gold.no(at)sas.no har funket som bare det for meg. Prøvde å ringe først, men der var det ikke hjelp å få.
     
  9. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Kan også bekrefte at [email protected] funker som bare det, poengene har tikket inn i løpet av dagen de gangene jeg har prøvd.
     
  10. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    ---- [email protected] ------
    Brukte denne jeg, fikk svar etter 1 dag, og da var poengene på plass =)
     
  11. Ulrik

    Ulrik Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    I gpr skulle jeg efterregistre point efter den gamle skala og skrev til guld i Danmark og fik svar og point 2 timer senere - so no complaints there!
     
  12. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Er veldig imponert jeg over hvor fort det gikk å både få svar, samt poengene inn på konto. En real quickfix fra SAS det der faktisk.
     
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Sendte e-post til SAS i går om manglende poeng på en tur vi hadde nå i februar og i dag fikk jeg ett hyggelig svar tilbake om at poeng nå var tildelt til oss begge etter gammel opptjeningstabell. For min del var det snakk om nesten 7500 poeng så nå er allerede EBG sikret igjen, nesten 7 måneder før kvalifiseringsperioden min utløper. Kanskje det blir EBD i år? :) Kjapp og god service av SAS!
     

Del denne siden