Make IF great again

Tråd i 'Testforum' startet av Flyrlavt, 16. nov 2022.

  1. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har nettopp brukt ett kvarter på å redigere en post og deretter opprette denne tråden, jeg blir irritert!
    Jobber ikke innen IT, men blir lettere forbanna når det tar evigheter å laste sider/tråder/UNameIt, hva er greia? Har vert slik i evigheter nå? Spesielt mellom 4-5 på morningen er det til tider ikke sjans å slippe inn her.
    Vær så snill og fiks dette!
     
    Darkcho liker dette
  2. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    Om noen lurer, nei jeg kan ikke fordra treige nettsider :rolleyes:
     
  3. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Så vidt jeg har forstått drives IF på «hobby-basis», uten at noen får betalt. Så jeg tenker kritikken kan gis på en litt annen måte ..
     
  4. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    Og jeg har forstått det slik i evigheter at forumet er på veg over til annen plattform som skal få det til å fungere bedre, men her er vi..... @Tore eller andre kan eventuelt oppdatere oss om hvordan dette går?
     
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    Du verden ….
     
    ArthurDent and lMartin like this.
  6. mariusberg89

    mariusberg89 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    464
    Likes mottatt:
    156
    Bonuspoeng:
    43
    merker ikke noe til trege sider her inne med mindre du skal laste 40 store bilder.
    Kanskje noe på din maskin?
     
    ArthurDent liker dette
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    På tlf, dødstregt.
     
    ArthurDent liker dette
  8. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    Dette er ikke problem på maskin, dette er problem på både Mac og iPhone. Trolig ikke mange andre som er online på IF i 4-5 tiden på morningen, men her er det merkbart. Nylig har jeg også opplevd dette på andre tidspunkt, derfor tar jeg det opp.
     
  9. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    Vil du utdype kommentaren? :p
     
    jgroneng liker dette
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,468
    Bonuspoeng:
    293
    Det har alltid vært tider på døgnet hvor det går ekstra tregt, da et eller annet oppdateres. Det pleide å være kl 0630, mens jeg satt på tbanen. Så ble det flyttet litt tidligere, til et tidspunkt hvor færrest mulig er på IF. Hva som skjer på det tidspunktet, det vet jeg ikke. Du får sove i stedet for å være på IF.. ;)
     
    ArthurDent, Grooo, indahla and 2 others like this.
  11. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    Drømmer om å faktisk kunne sove på de tidspunktene, men det er desverre ikke en realitet da jeg ofte MÅ være våken på de tidspunktene :rolleyes:
     
  12. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,223
    Likes mottatt:
    5,071
    Bonuspoeng:
    183
    Har aldri reagert på dette... og hvis det er slik at det må gå tregere på et eller annet tid av døgnet er ikke 4-5 et dumt valg for majoriteten.
     
    ArthurDent and Grooo like this.
  13. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Hei, det er beklagelig at det er tregt noen ganger. Det er noe hosting-update et eller annet som gjør dette.
    Ja, jeg har blitt lovet at vi skal over på en ny server og platform, men det henger litt det også.

    Vi har dessverre ikke rare økonomien til å gjøre store krumspring siden den bransjen som er oss nære fortsatt sliter med litt brukket rygg og ikke er så glade i å sponse oss som før.

    Her jobber vi veldig mye dugnad allle mann, vi ønsker å være og skal gjøre vårt ytterste til å være en fortsatt gratis side å bruke og å få fortsette å pøse ut gratis tips fra alle brukerne våre om hvordan man får flotte reiseopplevelser for knapper og glansbilder (poeng).

    Igjen, jeg beklager at vi ikke kan tilfredsstille alle med superraske sider hele tiden, men det er sånn det er pr nå.

    Mvh

    Tore Dyrseth

    Leder for InsideFlyer i Norge
     
    Tonjemo, ArthurDent, EndreD and 31 others like this.
  14. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    God mann, for all del!
    Forklaringen på at jeg er innom IF på de absurde tidspunktene er at jeg har en del absurde tider på jobb, av og til er jeg våken til morningen, av og til er jeg jo oppe ekstremt tidelig... Men i det siste har jeg opplevd at IF plutselig ikke fungerer på andre tidspunkt også, derfor reagerer jeg.
     
  15. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    2,229
    Bonuspoeng:
    93
    Om det behøves penger til utvikling og drift betaler jeg gjerne en månedlig medlemspris, sikkert flere som tenker det samme.

    Trenger ikke være store summen, si man betaler 30kr/mnd og får et lite merke ved siden av navnet sitt som viser at man er betalende medlem.

    Kan også tas enda et hakk videre ved å opprette et "IF Insider" nivå for typ 100kr/mnd hvor det sendes ut nyhetsbrev med eksklusive tilbud og oversikt over tilgjengelige seter som kan bookes med EB poeng.
     
    milehigh and Shyneno like this.
  16. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg håper den nye softwaren, når den kommer, automatisk krymper bilder som sendes ut.
    Slik det er, så er det helt håpløst på telefon. Når det skal lastes ned haugevis med mb av bilder så tar det tid når man er på ei dårlig linje, enda værre blir det om du skal fortsette der du slapp forrige gang du var i tråden. Funker ikke i hele tatt.
    På pc går det greit, men jeg bruker som oftest tlf.
     
    ArthurDent and snus_mumrikken like this.
  17. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    611
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    Heller ikke motstander av dette forslaget, men også kjipt om folk føler seg "tvunget" til å betale på et vis - for å være medlem på et forum som i utgpkt er gratis.

    Det har vært en frydefull tid på dette forumet så lenge jeg har vært medlem og bitt av denne bonusbasillen for noen år siden. Eneste aberet er at det går for mye tid. :D
     
    eventyrer liker dette
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis det skal betales, så må det være under forutsetning at reklamen forsvinner.
     
    Shyneno liker dette
  19. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Betaler hvis jeg får et lite IF-gullkort på profilen min ;)
     
    indahla and Jorge like this.
  20. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    753
    Likes mottatt:
    1,420
    Bonuspoeng:
    93
    Kunne ikke vi her inne gått sammen og gitt et bedre IF som julegave til oss selv? Bare å starte en kronerulling til inntekt for IF og utfordre alle som er innom til å bidra en slant, det finnes dårligere formål å gi til....

    Jeg er generelt lite interessert i å ha flere abonnement e.l. å betale på slik ting er, da er det bedre å gi noen kroner når det trengs.
     
    kiev, Grooo and Finnks like this.

Del denne siden