Gooood morgen fra et vinterlig Trondheim. Her har det blitt snøføre og temperaturen er -2, antar det er kommet ca 20 cm med herlig nysnø som skal nytes med kidsa. Men først skal det jobbes litt ! Ha en kreativ mandag
Ka farsken... Skjønne ikke kordan æ kunne komme te å tenk på Stormåsen fra Harstad - @tommy777 - når æ såg dennj her Men dere får uansett ha en sykt god morgen. AmEx gjorde opp månedsregningen i går, så da er jeg i gang med å booke reiser igjen i dag. Vokna for sikkerhets skyld 04:15 i dag. Litt tustete med tanke på at jeg la med 05 i går morges og stod opp kl 16:30. Men ga beng og sklei inn på bortekontoret, så får jeg heller dra tidligere hjem. Evt - gud forby - gjøre litt mer. Ha en sykt god dag
God morgon! Solkommardag på 70 grader nord i dag, men har nedtelling til noko langt viktigare: ein titt på livet på den sørlege halvdelen av kloden – etter ein tur innom bartebyen – på fredag Måtte mandagen bli bra for alle!
Godmorgen fra Guldstuen på CPH. Om lidt går turen mod OSL og møder hele dagen. Efter at have tjekket vejrudsigten overvejer jeg dog at blive i CPH. -4 som vi har her er mere end rigeligt koldt for mig
God morgen fra SVG. Da innvies reiseåret 2016. Ikke akkurat noe stortur, bare det vanlige, OSL. Men denne uken føler jeg meg veldig populær for jeg har måttet si nei til to møter på Østlandet, makan til planlegging. Men jeg rekker nå ett i dag og ett i morgen. På onsdag starter årets første ferie, turen går da sørover for en slik opptining. Ha en fin fin dag
Brrrrr det er mandag! 10 minusgrader her, fikk meg overbevist om å droppe shortsen i dag og heller ikle meg lange benklær. Disse helgene går da alt for fort? Kan noen fikse det slik at arbeidsuka aldri starter før tirsdag kl 1100?? Akkurat nå skinner sola. Men det skal komme massevis av ny snø i ettermiddag og kveld og natt. Men jeg prøver å fatte mot for i følge meteorolygen skal sommeren starte til lørdag med røde grader så langt yr sin kalender kan se...... Har allerede lagt Hawaiskjorta til vask i ren fryd. Nå gjelder det å stålsette seg for å komme gjennom ukas første arbeidsdag. Deretter er det rett videre til et årsmøte for deretter å fortsette til en vinsmaking. Så det får nok denne dagen til å gå også. Den slutter nå hyggelig i alle fall... For det er jo som kjent ikke så veldig rart at jeg drikker!?!! God mandag ønskes!
Morn fra Oslo. Fredagens visetanntrekking var ikke så gale likevel. Allerede dagen etterpå var det mulig å spise burger igjen. Det eneste som står på planen denne dagen er et møte i kveld. Så blir rolig. Ha en fin én!
Hurra det er sol. Og etter sol kommer - snø. Og etter snø er det bare noen dager til neste flytur. Life is good.
God formiddag fra et iskaldt Drammen. Det var -12,5 på morgenen. Er litt sliten etter å ha vært i familieselskap i helgen. Ha en fortreffelig mandag.