Makelig mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 18. jan 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Gooood morgen fra et vinterlig Trondheim.
    Her har det blitt snøføre og temperaturen er -2, antar det er kommet ca 20 cm med herlig nysnø som skal nytes med kidsa.
    Men først skal det jobbes litt ! :)o_O
    Ha en kreativ mandag :D:D:D
     
    Kristian liker dette
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ka farsken... Skjønne ikke kordan æ kunne komme te å tenk på Stormåsen fra Harstad - @tommy777 - når æ såg dennj her ;)



    Men dere får uansett ha en sykt god morgen. AmEx gjorde opp månedsregningen i går, så da er jeg i gang med å booke reiser igjen i dag.

    Vokna for sikkerhets skyld 04:15 i dag. Litt tustete med tanke på at jeg la med 05 i går morges og stod opp kl 16:30. Men ga beng og sklei inn på bortekontoret, så får jeg heller dra tidligere hjem. Evt - gud forby - gjøre litt mer.

    Ha en sykt god dag
     
    Travellingalf, Fridtjof and Bizflyer like this.
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon! Solkommardag på 70 grader nord i dag, men har nedtelling til noko langt viktigare: ein titt på livet på den sørlege halvdelen av kloden – etter ein tur innom bartebyen – på fredag :) Måtte mandagen bli bra for alle!
     
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Godmorgen fra Guldstuen på CPH. Om lidt går turen mod OSL og møder hele dagen.

    Efter at have tjekket vejrudsigten overvejer jeg dog at blive i CPH. -4 som vi har her er mere end rigeligt koldt for mig ;)

    image.jpeg
     
    LN-FHU, Islending and RoadKing like this.
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SVG. Da innvies reiseåret 2016. Ikke akkurat noe stortur, bare det vanlige, OSL. Men denne uken føler jeg meg veldig populær for jeg har måttet si nei til to møter på Østlandet, makan til planlegging. Men jeg rekker nå ett i dag og ett i morgen.
    På onsdag starter årets første ferie, turen går da sørover for en slik opptining.
    Ha en fin fin dag :)
     
    LN-FHU and Flemming Poulsen like this.
  6. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen! Da var det tilbake til studiene etter en liten 4 dagers ferie i London! :)
     
    LN-FHU liker dette
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Spørs vel om man kan kalle dette god mandags morgen! Reminder to self: Do not drink during sundays
     
    LN-FHU and Bizflyer like this.
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Brrrrr det er mandag!
    10 minusgrader her, fikk meg overbevist om å droppe shortsen i dag og heller ikle meg lange benklær. Disse helgene går da alt for fort? Kan noen fikse det slik at arbeidsuka aldri starter før tirsdag kl 1100??

    Akkurat nå skinner sola. Men det skal komme massevis av ny snø i ettermiddag og kveld og natt. Men jeg prøver å fatte mot for i følge meteorolygen skal sommeren starte til lørdag med røde grader så langt yr sin kalender kan se...... Har allerede lagt Hawaiskjorta til vask i ren fryd.

    Nå gjelder det å stålsette seg for å komme gjennom ukas første arbeidsdag. Deretter er det rett videre til et årsmøte for deretter å fortsette til en vinsmaking. Så det får nok denne dagen til å gå også. Den slutter nå hyggelig i alle fall... For det er jo som kjent ikke så veldig rart at jeg drikker!?!!

    God mandag ønskes!
     
    Travellingalf and Islending like this.
  9. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Morn fra Oslo.

    Fredagens visetanntrekking var ikke så gale likevel. Allerede dagen etterpå var det mulig å spise burger igjen.

    Det eneste som står på planen denne dagen er et møte i kveld. Så blir rolig.

    Ha en fin én!
     
    TOS_EBG and LN-FHU like this.
  10. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Hurra det er sol. Og etter sol kommer - snø.
    Og etter snø er det bare noen dager til neste flytur.
    Life is good.
     
    LN-FHU liker dette
  11. Flounge

    Flounge Livsnyter og hobbyfilosof

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    18
    God formiddag fra et iskaldt Drammen. Det var -12,5 på morgenen. Er litt sliten etter å ha vært i familieselskap i helgen. Ha en fortreffelig mandag.
     

Del denne siden