Mandag og litt grått her på solkysten. Lite som skjer i dag, datter og familie flyr med rødnese til PSA. Gratulerer med dagen Seychelles, nasjonaldag i dag. Lurer på om det er is og ballonger og barnenetog i Vicktoria? Kanskje de har buekorps og skarptrommer?
God morgen fra hovedstaden! Har ikke kommet helt i gang ennå, uvanlig sent oppe for meg å være. Nyter en stor kopp kaffe mens jeg venter på at alle andre skal dra på jobb, så det er bedre plass på T-banen. I dag er det mandag, og det betyr at det er alt for lenge til helg..
God morgen fra D8346, OSL-BUD. Ikke en 737MAX denne gangen, så lov å håpe på litt wifi underveis. 4 dager i BUD, så hjem til OSL for en kjøretur til OLA. 7-8 timer i bil, +ferge fremfor 65 min direktefly siden sjefen i huset har kjøpt hund som er for liten for å fly aleine i cargo.
God morgon frå Lønnebladloungen til Air Canada på Heathrow! Frukost er viktig: Utsikt gjer seg: No vurderte eg å gå i Krisflyer-loungen, men kanadiarane blir testa denne gong. Neste gong får vi sjekka kva han Kris byr på. Ha ein fin måndag!