God morgen fra kontoret. Etter hyggelig juleverksted på bymuseet, gikk veien videre til julegrantenning i nabolaget, Frognerparken. Utført av Ordføreren i bitende kulde Ha en strålende mandag alle IF-ere
God formiddag fra Porsgrunn Fyrer med ved- meldt skyhøy strømpris i dag. Blir baccalao-lag med gamle kollegaer i em. Meldt øl og akevitt- offf.. Har blitt småsuping hver dag i snart 14 dager- pga ferie og ymse anledninger T-5 julebord Lorry Får satse på hvit måned i januar Ha en kontrollert dag
God morgen fra hjemmekontoret på MBT. Innstilte dagens reise OSL-FRA-PRG-FRA-OSL, rett og slett for mye usikkerhet på om flyene kommer seg avgårde i henhold til oppsatt tid og jeg ville ikke risikere å ikke komme meg hjem i kveld så vi ikke rekker ettermiddags flyet til MUC i morgen. Håper alle får en fin flyuke
God mandag fra kontoret på Skjervøy. Skulle kanskje lagt meg tidligere igår for nå er jeg litt trøtt jaja. Ikke mye å melde, blir rolige dager eller alle saksfremlegg må være ferdig idag da ettersom neste uke er det kommunestyremøte. Men ønsker alle en flott mandag uansett hvor dere tilbringer den
God morgon frå heimekontoret i Sunnfjord. Her går det i hard vedfyring og ein masse dokumentasjon som snart skal sendast avgårde til Bartebyen. Berre ein god månad til eg skal på F-tur. Det gledast meir til det enn til jul.
Hoi fra et kontor i Oslo. Lite frostsår etter kampen i går og det var noe så innforjævlig kaldt, men la gå. Godt neste fotballkamp om 8 dager i Milano har tosifret antall grader. Drammen har forresten en pub som heter Brygg som knapt har øl på tapp, sier vel det meste om Drammen God bedring
God formiddag fra Oslobyen. Nok en kald vakker vinterdag! Fint det, helt en finner ut at en må ut av huset
t-3d siden jeg skulle vært på vei til Taiwan.. t3 med omgangsjuke og oppkast. Syntes bare litt synd på meg selv. Nå planlegges det ny tur - så får jeg se når den muligheten dukker opp! Ha en fin mandag folkens! Jeg skal selv teste kiwi sitt nye bleietilbud
Hilsen fra Meidling i Wien. Bitende kaldt her med -8 fra morgenen av. Ble endel snø i helga, noe uvanlig visstnok. Håper å komme seg hjem uten altfor mye følgelonsekvenser av MUC-stenging igår
Ettermiddagen tilbringes i FCL i Frankfurt etter ankomst fra Chicago. Et eventyr av en helg hvor vår utreise før helgen fra MUC til EWR ble kansellert og vi ble booket om til ZRH-ORD i LX F
God morgen fra Hollywood. Solen skinner, og i dag er det meldt rundt 25 grader. Snart frokost/lunsj et eller annet sted, men først: kaffe. Kan ikke si jeg gleder meg til å komme hjem til snø og kulde igjen, men da er det godt å vite at det er under 3 uker til juleferie i Florida. Ha en fin dag!
Kaoset fortsetter på MUC i morgen, men du ble kanskje booket om via FRA? For oss vanlige dødelige er det ikke mulig å komme gjennom til LH om dagen, og den chat boten må de jobbe litt mer på.
Chat boten er nyttesløs. Kveldens til MUC ble innstilt, måtte ringe inn for å bli booket om via FRA. Selv HON tlf i Tyskland(India på ettermiddag) var nede en stund med US&A nummeret hadde 10 sekunders ventetid. Så i kveld blir det en natt i FRA isf MUC og 747-8 isf 380’over dammen