God morgen fra Vadsø - tror vi. Sterk vind, og starten på HR tur til Bergen ble ikke helt som tenkt. Anløp Vadsø kansellert, og nå buss til Kirkenes. Ha en frisk og vindfull dag!
P508 fortsetter sin tur nordover før det går sørover .. God morgen fra Brønnøysund .. sol og kanskje litt temperatur, det vil tiden vise .. Dette blir nok en fin dag ..
God morgen fra Viken. Nærmere oss normale tilstander igjen? Munnbind er den nye hverdagen? Hvem har hørt om F og bobler i en A380 eller B747 om dagen? Men vi har helsa i behold og lengter etter litt sørvis i eleverte klasser... Blir litt The Thief til helgen, som har en lindrende funksjon på ens behov og lyster Ha en super uke.
God morgen fra hjemmekontoret! Dagen i dag tilbringes i hovedsak med headset plantet på hodet, for det er visstnok møtetid store deler av dagen. Kan vi begynne å tro at fjerne reiser blir mulig til høstferien 2021? Hvis ja, skal jeg da prøve å satse på å få SQ F igjen, eller er det andre *A selskap jeg heller bør satse på østover? Aldri for tidlig å starte drømming. Ting har tross alt stått på vent lenge nå. Ha en flott mandag
God morgen, Tåka er i ferd med å lette og jeg kan atter skimte Karmøy i horisonten: Karmsundet er en travel skipslei så man har hørt noen tåkelurer i løpet av natten. Ny uke, nye muligheter. Ha en fin uke.
God morgon frå Sunnfjord. Her skin sola som berre det. (Via)Trumfen let vente på seg. Ligg med ni bekrefta kjøp no. Det må vere ny pers. Eg ser enkelte meinar vi må halde på med munnbind, sosial distansering og reiserestriksjonar til 2022. In @drsyk We Trust. T-334.
God mandag og ny uke fra Romsdalen. Tåka sprekker sakte men sikkert opp, så er håp om litt finere vær utover dagen. Bilen valgte å konke fullstendig i går og måtte hentes av redningstjeneste, blir spennende å se hva det her kommer på (Eneste lyspunkt er at de tar AmEx) Ha en en super mandag
Jøss, lokalt tilpassa ospeløv hadde da knapt rørt seg slik vindforholdene er i dag... Knappe 15 m/s... Spør kapteinen om han har blitt pysete!
God mandags formiddag fra Jessheim. Tilbake i hjemmekontorrutinen igjen... Helgen bød på en tur innom Dinner for bespisning i anledning av at enda et år er passert i undertegnedes liv. Tenker at det aller mest bemerkelsesverdige med Dinner er vinmenyen deres og jeg satt og undret litt på om dersom jeg hadde bestilt en flaske Romanee-Conti (til den nette sum av 110.000 kroner), hadde de da vært i stand til å servere denne, eller er det bare "skryt"? Jaja, konstaterer at økonomien ikke tilsvarer å bruke sekssifrede beløp på en vinflaske uansett, selv om Merete Bø i DN påstår at den er verdt pengene (det er vel neppe restaurantprisen den er verdt) Ha en strålende en!
Takk for tilliten, men lurer nå hardt på hvem jeg hente tilliten fra Tegnell? Trump? Xi Jinping eller selveste Putin(de har ihvertfall en "liksom" vaksine)
God morgen fra det sørlandske! Fikk melding om at ny CT er i boks, -men jeg får litt følelsen av : "Nu kommer vinteren og vi har ingen sommer hatt. Men hva skal vi med sommerhatt når vinteren kommer?" Man sitter altså her med to CT'er , og har foreløpig akk så lite å bruke dem til Tilbake på jobb etter en romslig ferie ( som ble "kronet" med en ukes seilferie/toppturer" i Lofoten .... Jada, reisebrev skal komme, bare jeg finner hvor i !#¤%!#¤!! bildene jeg overførte fra mobilen ble stukket vekk på PC'en). Det blir tydeligvis nytt regime med 2-3 dager på kontoret, og 3-2 dager med hjemmekontor, en stund fremover. Ha en forteffelig uke!
Er på Forvik fergekai på vei til Sandnessjøen .. skal lik Tjøtta og Mindlandet for å lete opp svigermors røtter
Dag 6: Kjøleskapet her er tomt for kaker og grillmat, så i dag er det flyttedag for denne legdslemmen. Turen går berre nokre km til ei solseng på terrassen til neste syster (som lovar Kvæfjordkake). Livet er ikke det værste man har... (og no bikkar klokka 12 i Norge også ) Ha ein fin dag alle sammen!