God morgen fra Frankfurt. Tidlig oppe for å få mest mulig ut av det som med all sannsynlighet er siste reise med Lufthansa First. Det er et visst vemod. Men satser på å nyte turen fremfor å sture
God morgen fra gamlekontoret hvor morgenen nytes i stillhet. Solen skinner og her er deilig sjøluft. Rask sjekk og oppdatering på jobbmail før en spaserer bort til SVG for å fly til Bergen. Der blir det først en kjapp tur innom hybelen før kursen settes til opphavet for brunsj etterfulgt av kveldsvakt på jobb og deretter fri i +1måned Ha en suveren 2. pinsedag
God formiddag fra Grenland. Fin helg på Risør hotell unnagjort. Fremdeles langfri i en uke til. Får vente til i morra med plenklipp i følge fruen. Det var visst noe greier med Jesus for 2000 år siden som gjør at jeg ikke kan klippe i dag.. Ha en kortklipt dag
God morgen fra Odysee loungen på DSS. Her forsøker vi å navigere buffe'en uten å plukke opp de lokale kakkerlakkene... Best å holde seg til kaffe i dag...
God morgen fra hotellsengen som jeg dessverre må forlate. Vi skal kjøre til Marmorslottet igjen og satse på at det ikke blir erstattet med tannlegebesøk igjen. Om været er fint tar vi turen, hvis ikke fartes det videre til Trondheim. Ha en herlig mandag!
God morgen fra det høye nord, hvor dette ryktet om tidlig vår synes sterkt overdrevet: Det er ikke mange timene siden samme utsikt så slik ut: Kjenner jeg er LITT skeptisk på å kjøre de 12 milene til TOS i morgen på sommerdekk
God morgen fra Lillestrøm. Kaffe i koppen, om noen timer settes kursen mot Bergen. Ny bolig skal vurderes, noen ærender skal løpes. Ha en flyvende mandag!
God morgen! Her er det kaffe på sengen, og sløv morgen. Må kanskje gjøre litt nyttige ting i dag, som å rydde og vaske, eller kanskje finne frem sykkelen for sesongen? Det blir nok uansett en tur i skogen med hunden. Ha en fin en!
God ettermiddag fra Shanghai. Her nytes de siste timene i byen med å spasere på måfå og teste lokalt brygg. Det er lett overskyet i dag så det går fint å være ute.
God formiddag fra Krakow! Det er på tide å sette kursen hjemover etter en flott helg her nede. Sommeren er på plass allerede, saltgruvene og Schindlers fabrikk har blitt besøkt. Kjenner at det kanskje ble litt vel mye mat og drikke i helgen, får gå for enklere serveringer i uken som kommer. Business-loungen her nede her fin, kanskje en av de beste kontraktsloungene jeg har vært på. Bra utvalg på tørt og vått, tre avdelinger i loungen.
Det beste er nok å venta med omlegging til sommardekk til cirka St. Hans. Då er du kanskje på den sikre sida...
God andre pinsedag frå Fölisö! Her er himmelen blå og stemninga roleg. Sjølv denne møllekverna frå Oripää tar det lugnt i dag: Ha ein fin dag, gode medforumistar
God "morgen" fra Oslo, kjenner at en blir lettere døgnforskjøvet av alle disse fridagene. Skal bli en utfordring å stå opp til normal tid i morgen! Nå Litt søk på Awardfares mens kaffen drikkes, får se om noe spennende blutselig skulle dukke opp, eller ikke. Uansett greit å se på alternativer.
God kveld fra Silverkris lounge T3 Changi. Bra jeg ikke er her så ofte, for dette er jo en lounge man kan savne...
Min sønn er «tvunget» på tjenestereise til Tromsø i dag og siden det meste foregår ute har han pakket fullt vinterutstyr.