God mandag morgen. Tur abstinensene river i kroppen, og det er hele 5 dager til jeg skal ut igjen. I tillegg reiste jeg meg for å la en mor med barn få sitte på toget nå. Men tror du ikke merra var så klein at hun ringte typen sin og lo av tullingen som ga henne sitteplassen sin... Ha ha ha. Vel vel, det er vel den dagen i uka da. Kos dere.
Skikkelig hyggelig å reise seg for folk når de takker deg med den salgs oppførsel... En god mandag så langt i Bodø, da det fremdels er plussgrader ute og jeg ennå ikke har skiftet dekk "Ventetida er over..." Kun 9 timer til første flyvning på 14 dager Ha en super dag alle sammen!
God mandag. Eneste jeg tenkte på i morges var at det bare 4 dager til fredag. Budsjettnotater in the making nå. God dag ønskes!
Ååååååååååååååå, blåmandag! Hadde 200+ km/t medvind hele veien fra JFK til FRA, som kuttet A380-tiden med over en time. Dårlig innsats av flight deck som ikke tok en omvei for å kompensere. Som en bonus venter jeg nå på SAS Superduperwrap det siste stykket. Var ekte business da jeg booket, så kom Plus-tullet og ødela. Har forsøkt fire transferskranker for å bli booket om til LH, det gikk dårlig. På toppen av det hele skal man på jobb igjen i morgen. Håper dere andre har unngått slike enorme traumer som jeg har gjennomgått i dag.
Hadde jeg vært deg, hadde jeg satt meg på fanget til den merra og gitt blaffen i eventuelle protester!!
God morgen fra Chicago. Litt bedre temperatur i dag. Illymaskinen gikk til helvete i morges, kun 7 måneder gammel, så Espressoen er rimelig utvannet. Vanlig kaffe var man selvsagt tom for så da ble det Starbuckstur. Vaskekjerring Beata fra Krakow er i full sving med vaskemaskin og støvsuger i stereo. Ja, skikkelig blåmandag i dag. Håper din mandag er litt bedre. Dagstur til DC i morra
Monday monday, ja. Denne dagen startet så alt for tidlig, da vekkerklokken ringte 0430. Tut og kjør til KRS-Kjevik klokka 5, sjefen skulle til Milano på messe (med DY, han kom seg heldigvis avgårde!) før jeg kjørte hjem igjen og fikk lufta bikkja. Og da var ikke klokka rukket å bli 7 en gang. Effektiv start til tross, tror det skal bli greit å sove litt lengre i morgen. Flyfritt frem til neste fredag. Men da skal det jaggu flys også. Snarvei med krøll til Dublin. Ha en fortsatt god aften!