UGH. Ble plassert på D31 for dagens SK238... Kanskje den kjipeste delen av en flyplass i Norge. Ellers var det en meget oppegående innflygnig til BGO på SK2872 i går Vaksdal i bakgrunnen for den lokalkjente. En god dag og god bedring ønskes alle. Heia brann!
Vått som forventet i Bergen. Nå tilbake til Oslo, ble en liten avstikker hit for noen ekstra segmenter
Nok en dag med nydelig vær i paradiset Trondheim. Lite på planen, men et par måneder med mye reising nærmer seg. Da kan man ikke annet enn å smile, kaffe har jeg fått også. Ha en flott dag
God formiddag fra Bergen. Turen til KRS ble litt mer svett enn nødvendig. Hadde kommet 5-6 km av gårde da det gikk opp for meg at jeg hadde glemt ladekabel til elbilen. Måtte altså hjem igjen og hente. Ble et snev både av tids- og rekkeviddeangst. On the lighter side. Jeg fant ledig ladepunkt på Kjevik Ha en fortreffelig mandag. Reiser for øvrig BGO KRS med 21 ish fly.
God formiddag fra hovedstaden! Det er grått og trist, men da er det greit å være på jobb. Ser frem til helg.
God formiddag fra Trondheim Strålende sol som nevnt lengre opp og her sitter man da inne med spysjuk minstemann..... Joda- fint å komme hjem fra tur Ha en frisk mandag
Kunne egentlig bare copy/pasted det @holmen skrev. God mandag ønskes alle enten du er høyt eller lavt