Mandag i den stille uke

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kristian, 11. april 2022.

  1. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

    Mange medforumistar er ved diverse strender for tida, ser eg, og i går bestemte eg meg for å ikkje vera dårlegare! Strandliv i kuling, men sol:
    20220410_141603.jpg

    Elles har palmehelga gått med til å kjøpe flybillettar. Her er eg såpass rusten at eg gjorde eit par bommertar som medførte kansellering og så nybestilling, men eg trur det vart bra til slutt!

    Framover skal tida brukast til å finna ut kva ein kan gjera både i Dublin, på Shetland og Island. Det skal bli godt å komma seg ut på reisefot igjen!

    Ha ein brillefin måndag no i den stille veka fram mot påska!
     
  2. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    God (søndag) natt fra LA!

    Akkurat kommet hjem fra Clippers - Oklahoma Thunder. Clippers vant med ca. 50 poeng ..

    Vi er fortsatt litt på «norsk» tid så det blir kvelden nå :)

    4169B4E6-D040-4BFB-B479-D78E8646ACF6.jpeg
     
    Calling, Kristian, Mysterio and 14 others like this.
  3. travelislife

    travelislife Will travel to my last day

    Innlegg:
    457
    Likes mottatt:
    2,690
    Bonuspoeng:
    93
    Fin og rolig mandag etter en helaften på en indisk restaurant med sørindisk mat. Helt forskjellig fra den mer vanlige norlig type vi ser rundt om på restauranter. Spiste 4 gode retter på deling og litt av det til frokost i dag.

    I dag bærer turen av sted til Ikon Siam (shopping). Så titte rundt ellers i byen og drikke masse kaffe.

    20220410_181236.jpg 20220410_205911.jpg
     
  4. Fly med oss

    Fly med oss Stockholm

    Innlegg:
    401
    Likes mottatt:
    1,435
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra AY131. Finnair har soft-lansert den nye kabinen, med gammelt servicekonsept i noen uker til. Vi har så vidt klart å få noen timer med søvn i Premium Economy-setene. Hva kan jeg si? Setene er harde og ubehagelige, og det er nesten umulig å finne en god stilling for søvn. Puter er heller ikke en del av tilbudet. Skuffende! På hjemveien blir det ny Business, jeg er dessverre skeptisk... Men, Singapore er bare noen timer unna, og vi skal spise og shoppe oss igjennom påsken :cool: God mandag!

    DSC_1411.JPG
     
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten..
    Påske på strilelandet er ikke feil, men det er kaldt .. rundt 0 grader.
    Dagen startet rundt 06:30 og barne-TV er en velsignelse ..
    3A57D92D-00F5-4C96-BD04-76BB7C778B37.jpeg
     
  6. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,015
    Likes mottatt:
    6,514
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra en solfylt hovedstad!

    Sen ankomst til bortekontoret i dag, i hovedsak som følge av at palmesøndagsfeiringen strakk seg ut i de sene timer, men nå er kaffen inntatt og ting begynner å komme på stell.

    Håper på en dag fri for sjefers kreative påfunn, så man kanskje kan få planlagt påskemenyer og drømt om reisebestillinger. Hmm… kanskje på tide å starte Expertflyer-abonnementet igjen, CT'en finner seg jo ikke selv.

    Ha en trivelig mandag!
    20220411_085304.jpg
     
  7. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra strålende sol og det som blir en lang jobbuke.

    Sliter litt med å finne hoteller som faktisk vil ha forhåndsbetaling på hotels.com.

    Hyggelig å se at det er flere reisebrev som går parallelt. Nesten god gammel stemning på forum :)
     
    Last edited: 11. april 2022
  8. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    God Mandag, sitter her på CPH og har ikke sovet siden jeg våknet i California i går kl 07:48. Føler meg ganske knekjørt. Men hadde en knall tur i Plus LAX-CPH!
    Har fortsatt en liten luring i sekken.

    1A7953F0-C6AD-4F56-8C60-9D39042F0DE7.jpeg

    Men skal jeg klare å komme meg til neste flight til OSL, burde jeg la den korken være på!
    Edit: ja det er noen stavnings feil i posten, beklager på det sterkeste :)
     
    Last edited: 11. april 2022
  9. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,412
    Likes mottatt:
    21,239
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en benk i gågata i Fredrikstad.
    Fin liten by er det!
    Skulle egentlig ta en tur til Oslo for å spise på Grilleriet eller Ekeberg i dag, men de er stengt! Grrr. Vil bruke amexfordelen, men det får bli i morgen da.

    Skal en tur til Halden og se på festningen og videre til Strømstad en liten tur.

    Ha en flott dag!
     
  10. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,243
    Likes mottatt:
    22,482
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Sunnfjord. Heimekontor, kaffi og påskeegg. Og ikkje minst hardt arbeid. I alle fall fram til barnehagen ringer og kan melde ifrå om at yngstemann ikkje er i form, so no er både avkom og bestemor heime og i sving på stovegolvet. Tre dagar til neste flytur! Over tre år sidan eg var ute av kongeriket, so no kjenner eg at eg begynner å bli klar.

    Velkommen heim, @kjeeli. Det er lov å skrive litt feil når ein har hatt fri bar so lenge ;)
     
  11. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    GOD formiddag fra strålende sol i London!

    EN fordel ved Covid-19 er at det er fullt akseptabelt å ta digitale møter, noe som betyr at det er lettere å stikke av. Blir jobb på formiddagen og så en tur i parken. Prøvde å jobbe fra Hyde Park for noen dager siden, men da var det litt for kaldt. Skal heldigvis bli varmere så mulig det blir utekontor resten av påsken! :) (Ekornene er søte på avstand, men litt skumle når de nesten løper etter deg... :) )

    Xxx.
     
  12. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra DC.
    To stolte jenter foran det hvite hus i går med noen secret service agenter i bakgrunnen :) Royal Navy spiller My Girl på balkongen.
    Ha en strålende mandag alle IF-ere og en god påskeuke:)

    20220410_152055.jpg
     
  13. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,315
    Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Hudson!

    I dag sov vi helt til 07:00 så da begynner det å bli litt på track igjen. I dag skal vi fly helikopter for første gang :cool:

    IMG20220411073042.jpg

    Note: Virkeligheten er mye bedre enn bildet. Skyline kommer mye tettere på og det er vesentlig lysere.
     
  14. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,192
    Bonuspoeng:
    163
    God ettermiddag. Forstatt jobb, mao ikke så mye mer å si...God påske og ferie for dere som allerede har tatt dette
     
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag!
    Den Bosch er en veldig fin by, men alt er stengt på mandager! Så vi får ikke gjort annet enn å drikke øl. :rolleyes:
    Skulle blant annet på Hieronymus Bosch-museet, men den gang ei. Vi fikk besøkt en veldig fin katedral i stedet. Gratis var det også. :cool:

    Solen skinner, og i dag er det blitt en del varmere enn det har vært. Så jeg har alt for mye klær.

    Hjem i kveld.

    Ha en påskete mandag!
     
  16. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,625
    Likes mottatt:
    24,745
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra cancun.

    Her er planen en rolig dag på stranden, fruen har booket massasjer, og så en liten shoppingutflukt på ettermiddagen for å se etter litt mer sommerklær til ungene og et nytt GoPro kamera til far om mulig, siste hadde vært fint p få i hus til i morgen dor da venter dykking i cenote
     
  17. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Mandag. Vært 4 timer i bakken. Alle barn og voksne er rolige så far får litt malaria-medisin i solveggen
    Kunne vært verre. T-3 til Praha image.jpg
     
  18. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Alle andre er i butikken …
    1ECECA36-4D0E-4029-8288-4C2ED722DC05.jpeg
     
  19. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Fornuftig valg. Er det en ny type Hansa? Med hvit ring
     
    travelislife liker dette
  20. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Det er Lite … vi som er for feit trenger mindre karbohydrater …
    … over tid venner man seg til det
     
    anders82 and travelislife like this.

Del denne siden