Mandag med sol i Ålesund

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av flying_all, 05. aug 2019.

1. flying_all

flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

Likes mottatt:
    7,008
    Bonuspoeng:
    183
    men turen går til Oslo i dag! Ha en strålende dag :)

NoLimit, holmen and drsyk like this.
  2. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,404
    Bonuspoeng:
    113
    Etter en strålende helg så er det en overskyet mandag i Tromsø, men da er det jo helt greit å være på jobb! :)

holmen liker dette
  3. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, tur idag er kontoret og et tonn med papir arbeide...

Venter og venter på at Awardfares finner noe snacks...

God tur i luften som på bakken!

holmen liker dette
  4. joskje

joskje Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,186
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra El Alto. Straks klar for boarding til Lima med Avianca. Spent på å teste businessproduktet deres på en A319:rolleyes: Blir hvertfall godt å komme ned igjen til havnivå! Ha en strålendes dag folkens :)

holmen, Kristian and drsyk like this.
  5. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Budapest. Her føles det litt som om luften har gått ut av ballongen etter 3-4 dager med intens motorsportaction, så her tilbringes ettermiddagen ved poolen på taket av hotellet.
    ABFE7065-0004-4060-A624-8D2717A683B7.jpeg
    Ikke helt MBS standard, men helt ok.

Ved nærmere ettertanke kan også en viss del av dagens slitenhet skyldes at jeg traff på @jvsandem i Budapest i går, og at vi fant bunnen på en hel del glass med GT... Hyggelig med nye/ gamle bekjentskaper som man tidligere kun har «truffet» via forum

Jaja, sånn går nu dagan. Ha en strålende en

6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,436
    Bonuspoeng:
    293
    Ferie.
    Finværet har også tatt ferie, så jeg benytter sjansen til å gjøre alle de kjedelige tingene som uansett må gjøres før vi drar hjem fra hytten om noen dager.

Men, nå skal jeg ut og kjøpe is! For det må man gjøre uansett om det ikke er sol. :cool:

Kristian and Earl like this.
  7. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,118
    Bonuspoeng:
    183
    Da er neste års sommerferie bestilt til Asia. Kona kan ikke være så lenge så jeg har en egen billett på henne. Jeg og barna er på en annen PNR og vi blir der lenger.

Vi flyr selvsagt med BA / OneWorld og jeg gav 13.000 NOK for kona. Da flyr hun OSL-LHR-Asia med A380 fra LHR. Da flyr hun business fra OSL og fra LHR til Asia oppgraderte jeg henne til F ved å bruke 31.000 Avios og ingen ekstra penger. Hjemover er det World Traveller Plus (Økonomi plus) Synes 13k er en OK pris for denne turen:D Hun tjener også 20.000 Avios.

Vi flyr samme fly til Asia, men jeg og barna er i World Traveller / World Traveller Plus (A380) Betalte 31.000 NOK for oss 4. Da tjener vi også ca 70.000 Avios.

90.000 Avios som vi tjener samlet er nok poeng til 7 t/r til London fra Oslo i Y med BA på Avios poeng:)

Spørsmålet er nå, hvem skal sitte i F på A380:p Og hvem av oss skal være på Concorde Room (CCR) i de 5t vi har connection på LHR:D Det er kun lov å ta med 1 gjest inn på CCR. Ender vel opp med at kona tar CCR og jeg tar F på flyet.

8. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra hovedstaden. Er det bare meg eller tilsier været at det går mot dårligere tider? Av en eller annen grunn begynte jeg å lese litt om Priority Pass i stad og det virker som muligheten for å kjøpe tilgang til både FT sikkerhetskontroll og FT passkontroll er på vei (enda kun UK borgere, men flere kommer i løpet av 2019). Kan jo bli spennende å se hvordan dette blir, da spesielt med tanke på passkontroll (prisen viser 7 pund på LGW).

Edit: Endret til korrekt IATA.

Last edited: 05. aug 2019
  9. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,141
    Bonuspoeng:
    183
    God mandagskveld fra hovestaden.
    Vått i morges og grått resten av dagen, men når man tilbragte mesteparten av dagen på jobb så er det helt ok med gråvær.
    Kun 1 uke til sommerferie nå :)

holmen liker dette
  10. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    Nå som jeg er singel har jeg lyst på egotrip. Bare dumt jeg nettopp er hjemme fra ferie i USA med fam der det ble brukt en del penger.

Men er det noen bra steder å reise nå? Har lyst til New York da.

11. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    New York kan friste med gode temperaturer ser jeg. Men spørs vel kanskje om det er mulig å finne noe som ikke er alt for dyrt sånn på sparket, men man vet jo aldri.

Del denne siden