God morgen fra Vestfoldbanen. Møter i Tønsberg i dag, dessverre er det tog og ikke fly som benyttes.. Våknet til noen cm med snø, det skal fortsette å snø frem til i morgen. Og jeg trodde våren hadde kommet! Jaja.. Ha en fin dag der ute!
Trøtt morgen fra Mustache City. Forsinket fly og sen hjemkomst, samt litt for mye loungevin i går førte til en litt sen og tung start på dagen. Ikke mye som ligner på vår her heller, men man skal da overleve likevel. Mindre enn 48 timer til neste flytur er det også
God morgen. Litt småkaos på OSL i dag. Heldig å slipper unna med 20-30 min forsinkelse på DY til BUD. Glad jeg ikke jobber i serviceskranken for SK i dag, pax med forsinkelse er ikke særlig forståelsesfulle
Sk 4083 er kansellert ifra Evenes nå så får sjå ka sas kommer opp med av alternativ. Widerøe ground handling sir over høyttaleren at ingen fly tar av eller lander på Gardermoen pga kraftig snøfall så det er ingen fly og sende nordover. Begynt utlevering av matkuponger har de og gjordt.
Tendenser til blått i Oslo, og ikke bare på gradestokken. Forrykende bra konsert i helgen har gjort at søndagsfølelsen fortsatt sitter godt. Satser på at enda et par kaffekopper gjør susen. Ha en bra en!
Jeg trodde de var gode på å måke snø i Oslo? Flyet mitt fra Zürich er innstilt, og vi får akkurat ingen informasjon fra hverken SAS eller skrankepersonalet her nede. Burde man ikke få utdelt litt sprudlevin i slike situasjoner? ;-)
God kveld fra Oslo. I større eller mindre grad har det snødd/sluddet i store deler av dagen og det har til og med lagt seg litt her og der på tak og i hager... Synes ikke Avinor har imponert i dag, virker som om de har sendt hjem alle brøytebilsjåførene for sommeren, og når det var live på NRK Dagsrevyen fra OSL i stad så var det visstnok ingen fra flyplassen eller Avinor som hadde vært mulig å få tak i for NRK... trodde de hadde ansatt kommunikasjonsrådgivere akkurat for slike tilfeller. Jaja, glad jeg ikke skal ut og fly i dag, så får vi håpe værmeldingen slår inn og det blir mer vårlig utover i uken!
Satt selv fast på Flesland i to timer. SK238 som skulle lette 07:00 lettet ikke først før rundt 10:10. Ikke den beste starten på dagen da alle morgenmøtene gikk i vasken... Ble ikke innstilt da.
200 kr var faktisk akkurat det jeg fikk også da jeg landa i Stockholm. Holdt akkurat til middag og øl det. Men det ble en lang tur hjem - skulle landet kl 19 igår, landet kl 09.30 idag istedet