Haha! Kanskje det. Burde vel kanskje carpoola med @olaredv. "Trumfekspressen" med innlagt camping, grilling og flyspotting i hagen til @Stuttfeiten
Sykemeldt uke 3.lite flytrafikk å spotte i Kr. Sand. Måtte ned en tur på joker å handle litt 6 prosent trumf på alt er helt greit Får sitte med kaffen og lese på forumet
Energy er faktisk korona-karantene hotellet til firmaet jeg jobber for. Nå slipper jo heldigvis mine danske kolleger karantene lengre, men viss du lurer på hvorfor det er så mange skotter på hotellet så er det altså derfor
Er 40 km langt? I Finnmark er det ikkje uvanleg å køyre 11 mil (kvar veg) for å ete middag (til dømes frå Kirkenes til Varangerbotn). Sjølv køyrde eg ein gong til Inari for å eta lønsj (rolege fire timar éin veg)... Så fire mil er då berre eit lite høneskritt unna...?
Alle vet jo at avstander i nord regnes i kaffestopp .. vi hadde 73 km til jordmor over Senja på grusvei i teleløsningen for førstefødte. Første helgen etter hjemkomst kom en kompis på helgetur fra Alta og hilste på.... han tok ikke fly eller tog
Alternativet til å oppgi køyretid i kaffistopptal, er å oppgi timetal samt å nekte å oppgi kilometertal: - Kor langt er det til Kauto? - Nei, rundt fire timar. - Og i kilometer? - Du kan greie det på tre og ein halv... - Avstand i km for satan? - Søstra mi greidde det på tre timar, men då køyrde ho småfort. - ...
God kveld fra byen som ønsker seg en bit av Karmøy (fastlandssiden), er mye debatt her om dette nå, synes det er litt morsomt. Vel fremdeles på jobb, hadde pause fra 4 til 6 omtrent, men klager ikke egentlig, kan jo ikke det, men det begynner å bli mye nå, 12-13-14 timer overtid hver uke er i meste laget. Men ser en ende på det nå, og alternativet er verre. Ser at WF ønsker å re-starte ruten fra HAU til CPH men at flyplassen har sagt nei til dette da de mener at de ikke klarer dette sett fra et økonomisk synspunkt. HAU har per i dag åpent 2 timer om morgenen (2 fly til/fra OSL) og 2 timer tidlig kveld (ditto; 2 fly til/fra OSL), men WF ønsker å fly til/fra CPH midt på dagen (så vidt jeg husker), og det går vel ikke rundt. Var nettopp inne på yr og til min forundring meldes det delvis sol og 24C til helgen og det er jo fantastisk, akkurat nå er det fint, men bare 9C og nordavind:
God kveld frå Sunnfjord. Ein lang handle- og arbeidsdag er omsider over. Det skal bli godt å sove. Trumfen frå dagens storhandel er ikkje komen endå. Den brukar å komme rimelig kjapt frå Spar. Eg høyrde det var nokon som sa «shit» og snudde seg litt lenger inne i butikken medan ekspeditrisa slo inn endå ein sekspakning med Hansa Pilsner. Eg får trøyste meg med at ho neppe reiser elevert. Ikkje at eg har gjort det dei siste 10 åra heller. Poeng skal det i alle fall bli
Når du ikke trodde 2020 kunne bli verre Tenk deg to uker i karantene med sekkepipemusikk til alle døgnets tider hehe