God morgen.! Her er solen på vei opp og mor har fått kaffe på sengen som hun pleier på denne tiden av året, men hun har i år ikke fått noen exotiske flybilletter som hun pleier .. Det blir en fantastisk dag ..
God morgon frå nordre Solkyst. Her er det våtare enn i by'n. Møter og arbeid på planen. Madammen har bursdag, og det er foreldremøte i barnehagen i kveld. Får eg litt trumf so blir dagen fin
God morgen fra Viken. Vært genuint opptatt med vaksine "racet"...Dessverre er alle opptatt om Trump blir gjenvalgt eller om Biden slår på stor trommen. Det svarte gullets verdi faller med økende smitte tall... Wizz air gir F i om DY og SK går under, SK er for mektig til å gå over ende, (lenge leve SAS og EB) Nå må ta hensyn til økende smitte tall og mulig nye restriksjoner igjen. Skulle til å booke noe i helgen, men lot være...CT og SAS Vouchers må benyttes Den vaksinen ja..... Ha en super uke.
God morgen fra kontoret! Solen har tittet frem, men det skal ikke vare så lenge. Meteorologen har helgardert i dag, så det gjenstår å se hva som skjer. Reisefeberen har tiltatt litt i det siste. Det kan nok være fordi vi alltid pleier å reise i oktober og november. November er nemlig en kjip måned, og det er best å holde seg borte. Gjerne i varmere strøk. I fjor var jeg i Barcelona og Kiev i oktober, og så dro vi til California i november. I år skulle vi til Tokyo. Da verden stengte ned, flyttet vi turen til februar, og booket tur til Roma i stedet. Nå er det blitt en tur til Oslo i stedet. Skal bo på Amerikalinjen og spise på Kontrast, så jeg tror det blir ganske bra. (Men det er ikke et fullgodt alternativ til ANA F og kobe-biff i Tokyo..) Det er ikke så alt for lenge til helg nå?
God morgen fra hjemmekontoret! Valgte en roooooolig start i dag, fordi det for en gangs skyld er mulig. Er fremdeles fornøyd med å ha fått bestilt 2stk F billetter til okt21, og får ikke gjort mere enn å håpe at verden har normalisert seg tilstrekkelig til at reisen blir mulig. Eller er det allerede bestemt at sommerferien blir av typen norgesferie og at vi bare ser an litt, bestiller ingenting. Ha en flott mandag!
God m anndagformidag fra kontoret! Kommet sånn passe til hektene etter en fantastisk matopplevelse på The Tea Romm at Imperial på lørdag, kan absolutt anbefalles på det varmeste, her er det stjernepotensiale! Skal se om jeg får lagt ut litt bilder og tekst etterhvert
Bra du prioriterer vaksinearbeid @drsyk. Skulle du brenne inne med CT får du og doktorfruen ta turen over fjella. Den kan brukast til FRO og
God ettermiddag fra Romsdalen Rolig start på uken, kun ett Teamsmøte i løpet av dagen. Ellers kan en melde om at det er lettskyet og opp mot tosifret antall grader Dagens store høyde(?)punkt er at bilen skal på PKK/EU-kontroll. Ha en finfin mandag
Vurderer sterkt å svi 1 CT på en tur nordover neste sommer. Ser rett og slett ikke for meg at den som går ut i desember (eller april) kan brukes til så veldig mye mer.
Gudday fra Grenland. Fikk litt sjokk da jeg sjekka google maps, og ting i nærheten av Funken Lodge hotell på Svalbard... WTF.. Skal oppover om en måneds tid, og fikk beskjed om at Funken stenger for oppussing. Vi ble ombooket til Radisson isteden. Kanskje best
Gull ut og sølv hjem ... artig https://flysmart24.no/2020/10/26/da-gullkortet-rok-matte-sas-kunden-pent-betale-for-seg/
Regler er sikkert regler, men utrolig krøkkete av SAS å ikke bare la fyren ta med koffertene såkalt gratis.
God mandagskveld fra den arktiske Hovedstaden Nå er det en stund siden jeg var på her. På torsdags formiddag reiste jeg ned til Trøndelag for å jobbe. Overnattet fint på Thon Hotell og var klar for å fly fredag kl. 18:40 men siden jobben tok litt lenger tid så ble jeg flyttet over til et fly via oslo på lørdag istedenfor. Jaja. Idag har jeg vært en tur i Hammerfest også jobb og skal tilbake om 2 ukers tid. Imorgen bærer det videre til Sortland og Leknes. Så etter morgendagens flyvninger ligger jeg på 20 av 45 flyvninger for å oppnå EBG Her er bilder fra mine siste flyvninger Ellers ha en forsatt flott mandagskveld alle sammen