Mandag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Gabface, 04. febr 2019.

1. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,394
    Bonuspoeng:
    183
    Det er mulig jeg blir blitt litt småkonspiratorisk etter for mange timer i Polaris lounge, men dette var litt merkelig.

Sjekket appen for boardingpass, og er plutselig flyttet fra 10A til 8H. Det er et greit bytte i og for seg, men jeg ville gjerne prøve minikabinen på vei hjem. Derfor går jeg til gate og hører hva som har skjedd.

Tekniske problemer med IFE, så derfor sitter det ingen i minikabinen. Merkelig.

Spør igjen når jeg boarder og får samme beskjed, og blir henvist til 8H.

Spør om jeg kan flytte meg til 10A og sier IFE ikke er så nøye da jeg har eget headset og bare vil høre på musikk.

Etter 2 minutter på 10A kommer purser løpende og sier at hvis ikke IFE funker så er det bare å flytte, men han har restartet IFE-systemet uendelige ganger, i tillegg blir jeg pushet på 2 champis og 20 uskyldige smil.

Det merkelige er at IFE har funket siden jeg satt meg ned.

Tilfeldig?

Merkelig er det i alle fall, men crew er superhyggelige, og jeg har det veldig fint :)

C92FEE11-9FA4-40A5-ABE8-900FBDB8CEF8.jpeg

Last edited: 05. febr 2019
    Earl, Jorge, kjeeli and 6 others like this.
  2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,877
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke merkelig i hele tatt. Det er mye lettere for crew å ha alle i en kabin. Da er problemer med IFE greit å skylde på.
    Jeg har forståelse for at de ønsker å samle folk i en kabin, har selv opplevd dette. Blir litt overrasket over at de henviser til IFE. De gangene jeg har opplevd det så har de sagt det rett ut at de stenger kabinen for å samle alle i en.

veeegard liker dette
  3. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,394
    Bonuspoeng:
    183
    Tja.

Med en billett som koster 10-15 høvdinger synes jeg fortsatt det er et merkelig opplegg.

Ikke at jeg har betalt det, men synes fortsatt babord-tvangstankene mine har livets rett.

RoadKing liker dette
  4. Lillegutt

Lillegutt Lonesome traveler

Likes mottatt:
    1,031
    Bonuspoeng:
    93
    Ohh..... Lykke....
    EWR har fått automater for oss som har vært i USA tidligere, var igjennom på 5 min :)

Kristian liker dette

Del denne siden