God morgen fra Trondheim Bluesen varer kun idag da det er fri i morra... men jobbe må man uansett. Tatt fram motorsykkelen så det er litt lettere å komme seg til jobb....og myyyye artigere Mulig overtid på gang ikveld, får se tallenes tale an..... Ha en nydelig mandag
God morgon frå Sogn. Gårsdagens heimreise frå hovudstaden vart i lengste laget. WF155 var forsinka og vi fekk melding om at flyet ville gå rett til SDN, utan mellomlanding på SOG. Reknar med at crew ville gått ut på tid, grunna noko teknisk tidlegare på dag. Dermed vart det busstransport tilbake til SOG. Det er vel i slike høver du angrar på at du tek fly, samla reisetid enda på nærare 8 timar for ein transportetappe eg kan klare på 4 timar med bil. Om ikkje anna so har vi i alle fall strålande vêr i dag! Ha ein god dag!
God morgen fra hovedstaden. EBD nå er i mål med 2 flights for denne runden. Typisk nok har jeg glemt at det er 1mai i morgen så har ikke helt planlagt med en fridag.. Men det overlever jeg nok Et annet viktig høydepunkt i forumets historie, første bruker når kanskje 10000 likes i dag. PS. Jeg er heeelt nøytral Forøvrig, husk skatteoppgjøret. Siste dag for å gjøre endringer nå.. Det skal jeg gjøre Ha en god dag videre!
God inneklemt mandag! Rolig dag på kontoret med lang lunsj Noen uker til reiseaktiviteten tar seg opp igjen for min del. Døyver abstinensen med litt InsideFlyer lesing
God morgen, Dagen tilbringes i Kristiansand før det bærer tilbake til hovedstaden i morgen. Dagen ble innledet med å bestille årets andre og siste jobbtur med Air Canada fra Split (sommerferie) til Halifax via Zagreb og tilbake til Oslo. Ser ut til at det ble premium economy med AC Rogue på utreise og med regular AC tilbake.
God morgen fra gullstua på CPH. Som nevnt i en annen tråd, så sluttet mine kjære QC25 å fungere før helgen. De ble kjøpt på Capi, her på CPH, for halvannet år siden (da jeg hadde samme problem med mine daværende QC25). De hadde ikke QC25 inne og garantien gjaldt fortsatt, så jeg kunne velge meg et nytt headset til samme pris eller et dyrere og betale mellomlegget. Endte opp med å betale 500 kr for et QC35 II. Endelig har jeg kommet meg over på trådløsbølgen. 20 minutter til toget går i retning Fyn, så fortsatt god tid. Ha en god dag!
Mandag er helt greit, når man har fri. I dag skal det vaskes litt klær, og jobbes litt i hagen(!). Skattemeldingen må gås over en siste gang også. I tillegg skal jeg gjøre en gjennomgang av alle hotellbestillingene jeg har for 2018/19. Jeg har gått over til Expedia fordi Trumf-opptjeningen er bedre enn Hotels.com på Viatrumf. Men, jeg har nå en klagesak gående, der Expedia ikke vil refundere et hotellrom jeg hadde i Utrecht for to uker siden (A/C fungerte ikke, og det var nærmere 30 grader på rommet). Jeg har lyst til å prøve å presse dem ved å melde at jeg avbestiller alle hotellbestillingene jeg har lagt inn allerede (i overkant av 60.000 kr). Problemet er jo bare det at Hotels.com gir så mye lavere opptjening, og det er jo i bunn og grunn samme selskap også. Dilemmas. Møtte @Are på NSB fra OSL i går, hyggelig som vanlig! Det er mandag, men det er fri i morgen (og i dag), og når onsdagen kommer, er det bare 3 dager igjen til helg!
God ettermiddag fra langt utpå landet. Langhelg er aldri feil og dette var bare en av tre i Mai så det lover godt. Gratulerer til deg @Are og tusen takk for all kunnskapen du tilføyer forumet!!!
God inneklemt arbeidsdag frå det høge nord! Vinteren har ikkje slept taket heilt her, men det er no sånn det er. Heldigvis er det ikkje så altfor lenge til neste flytur Ha ein fin dag, folkens!
God ettermiddag fra TRD. Leiebilen trygt levert etter en kjøretur fra OLA. Nå er det SK377 og hjemreise som gjelder. Dropper bollebua men satser på at det er nok Ringi ombord
God kveld fra hovedstaden. En grå kveld og i morgen meldes det regn, sludd og snø... jaja skal vel klare å slappe av på fridagen uansett vær... Onsdag er det tidlig start på arbeidsdagen med fly allerede kl 07 så mai starter med en tidlig tur og luft under vingene En behagelig dag på jobb i dag med mange folk borte og kun 1møte så man har da fått kommet ajour med innboksen og det er en god følelse Nyt kvelden folkens
Hilsner fra United Club på SEA. Etter å ha hørt mye negativt om United sine lounger ble jeg svært positivt overrasket. Fresht, rent, betjent fullservice bar og servering vel på høyde med gullstua på OSL. Dessverre er luftrommet over SFO stengt for øyeblikket, så ser ut som jeg blir her en stund til. Håper SK936 venter på meg!
Det gikk med god margin. Rakk til og med innom den nyåpnede Polaris loungen, og den slår jammen gullstua til SAS!