God morgen fra solkysten .. ny dag og nye muligheter. Sier som Stein Ove Berg: "Snart sitter vi og rister inn mot byen halvt i søvne Mot en arbeidsplass med lenker vi mer aner enn forstår Som gir oss lønn i påsan, og som stjeler våre år Til en dagsirene uler klokka sju En annen står på plassen din, og du Kan glømme manda' morra blues Manda' morra blues Du står opp hvis du gidder Lunker kaffen, tar en snus Og nynner manda' morra blues Ta-ra-ra-ra-ra" Ha en fotreffelig dag
God måndagsmorgon frå Aust-Finnmark! Dagens innsats skal skje på telefon med Tallinn for å få til ein CT-tur til den engelske fangekolonien nede i Stillehavet i bussnisseklasse. Dette kan bli nervepirrande fordi reisefølgjet insisterer på å reise i reidarklasse, har ikkje CT og treng grunnpoeng. Målet er å sitje på same fly, om ikkje anna. Vi får sjå kva Tallinn finn ut av... Vel, ha ein bonusinnbringande dag, folkens
God morgen fra Sølvbyen! Lettskyet, snø er varslet. Piggene er satt på, så her er det bare å sitte ved vinduet og vente på den vakre hvite tiden hvor også min hage ser pen ut. Håper alle får en fin dag, og når sine mål!
God morgen fra Trondheim Litt lettere til sinns idag, etter 3 enkle poeng i Bergen igår....Nå skal arbeidsdagen nytes til fulle - med overtid ikveld.... Ha en fortreffelig mandag
God midtutpådagen. Etter nokre travle veker på jobb og heimen, så kasta me oss rundt på ein bonustur no i helga til AAR, og legoland for småfolket. Og etter ei særs kald, men koseleg helg så kansellerte bolaget flyet vårt heimatt syndags kveld, og me endte opp med hotell og flyreise grytidlig måndagsmorgon i staden. Heimatt til ein litt sein start no, og tydeleg måndag morra blues kjensle! Men elles er det veka for Oste-VM, så det blir nok litt Ost og Øl på meg i Bergen nokre dager mot slutten av veka, og eg flyg så klart!
God dag fra Nordens Paris Snøen har delvis forsvunnet her. Mobilen melder om 4 pluss grader, så skjønner hvorfor. 15 dager til jeg skal ut å fly. Nå har Lion Air mistet et av flyende sinne i Indonesia: https://www.nrk.no/urix/189-om-bord...vet_-_-forventer-ingen-overlevende-1.14268842 Ellers får folk ha en trivelig mandag Fly forsiktig
Bare snøvær og kaos på Sørlandet. Men her vest er det fint flyvær . Må nok holde meg på bakken et par dager før jeg kan fly tilbake til KRS. Da skal det heldigvis bli bra der, og Skitt vær her. Fly forsiktig så lenge, de som sysler med slikt.
God mandag fra hovedstaden. Her er snøkaoset igang..Heldigvis fikk jeg byttet til vinterhjul på lørdag.. Takk gud for at det er under 2 uker til Luftwaffe og SQ tar oss til sydligere strøk..
God kveld fra HKT. Det har vært en strålende siste feriedag med snorkling og øyhopping her rundt Phuket. Prøvde å oppgradere økonomibilletten min hjem med Thai, men siden den var booket via sas så gikk ikke det... Har i det minste fått nødutgang, men ser ut som det er mye ledige seter så kanskje jeg får sneket meg til en egen treseter etterhvert.
God kveld fra Oslo. En kald og sur dag i dag og nå skal vel snart snøen komme så er glad jeg ikke skal kjøre bil i morgen tidlig... som alltid blir det vel kaos når folk på Østlandet igjen må lære seg at de ikke kan kjøre på sommerdekk når snøen kommer. Fortsatt imponert over at det alltid skal bli kaos hver eneste høst når den første snøen kommer... Ellers så har det vært en masete arbeidsdag med tett i tett med møter, eneste fordel er at resten av uken nå ser roligere ut på møtefronten så sånn sett skal man vel ikke klage når man har gjort unna den mest busy dagen på ukens første arbeidsdag