God morgen, Ingen reiseaktivitet før i morgen kveld for min del, men planlegger usa tur og flyr inn til Boston. Noen som har erfaring med disse Chase loungene? Det er en på BOS og Priority Pass medlemmer har en gratis inngang pr år, men gjelder dette også om en har med en gjest på det ene besøket? Har PP gjennom Amex. Vurderer faktisk Spirit for første gang, de har billetter med blokkert midtsete. Nyt dagen.
God morgen, det er T-3. Har begynt å spekulere på om jeg skal gjøre meg selv så vondt å se vm kvalik Moldova - Norge på lørdag, ettersom jeg er i SoCal da, må det vpn til. Noen som anbefaler vpn tilbyder?
Har brukt NordVPN i flere år. Stabilt nett, men prisen har krabbet litt oppover. Har vel en gratis prøveperiode som i hvertfall varer minst lengden på en fotballkamp.
God morgen fra Sølvbyen. Kald natt og varmish dag. T-11 til HEL. Eks-forloveden skal teste om finsk med DuoLingo er verdt pengene. SAS er dessverre ikke på tilbudsiden på HEL, verken fast-track eller lounge ligger inne når man sitter ved nødutgang. Ha en fin mandag!
God morgen fra Tallinn. Utrolig deilig med en fridag på en mandag i mars! Rolig frokost før litt trening og en tur i spaet her før utsjekk. hyggelig overraskelse i går da jeg oppdaget at man fremdeles får poeng tilsvarende en høyere bookingklasse på f&f-billetter. Jeg trodde de tider var forbi.. eller er sasIT som strikes again? uansett, ha en fin’fin start på uka
God formiddag fra Grenland. Da var 18 dager langfri over. Rukket tur til Roma med frue og sønn, hyttetur i Drangedal med kompisgjeng, og Risør med vennepar nå i helgen. Skal bli godt å komme seg på jobb i natt, og få litt ro Avbestilte og bestilte på nytt et opphold på Riu Palace Zanzibar i oktober .. fant en promokode og sparte 170usd. Ha en økonomisk dag
God morgen fra VIE. Har fått meg en dusj og to kopper kaffe. Så nå er jeg nesten levende. Herlig tur fra TPE med EVA, kommer litt bilder og slikt i reisebrevet etterhvert. Ha en fin en!
God ettermiddag fra Haneda Tokyo. Her blir det litt middag og en sleep-over før JAL tar oss hjemover via LHR.
God formiddag fra Sola. Her har en benket seg på gamle kontoret. Her er det litt jobb og masse skravling. Det er kjøligt ute, men følelsen av vår er til stede. Nyt mandagen