God morgen fra HND! Her har vi akkurat blitt ønsket velkommen ombord på en classic TG 747. I påvente av avgang har man blitt servert Dom P. 2009. En god start på dagen! Ha en flott mandag, og husk: det går mot helg!
God morgen Prøvde nettopp å ta bilde av en måneformørkelse, men blitzen rakk ikke opp! Men det var et flott syn, ha en flott dag enten det er månelyst eller ei.
God morgen fra OSL, med god kaffe og ferskt brød på innlandsloungen. Ikke så fullt her på morgenkvisten. Kort tur til Bergen og det jeg tror blir et par trøtte dager med mye prat og lite fag.
God morgen fra hovedstaden! Kort uke, helgen begynner allerede i morgen. Klokken kan ikke bli 9 fort nok.. Tallinn bør være klare for meg i dag! Relativt klar for tur i morgen.
God morgen fra Park inn Heathrow, klar for å ta med den lille familien (samboer og infant) til SIN. SilverKris leverer frokost i dag og bulkhead seter i ny config a380 til SIN blir strålende ha en fin uke!
God mandags morgen fra SK4009 til SVG. Litt usikker på om jeg er kjempebegeistret for enkelte medpassasjerers oppførsel på fly , men ha en strålende dag og uke alle sammen...
God morgen fra hovedstaden. I dag lukter å bli en lang dag. Møte på møte på møte.. Frem til kl 1530, så først etter det kan jeg gjøre det jeg egentlig skal Men plutselig så er det i morgen.. Og en rekke plutselig I morgen til og vipps, så kan jeg bestille ferie jul 19/20. Det blir bra Ha en fin dag!
God morgen fra Trondheim Vest! Ble hjemmekontor før årets første flytur i ettermiddag. Vi starter forsiktig med TRD-OSL i SAS Go, så jobber jeg meg oppover derfra. Returen på onsdag går i SAS Plus. Skulle gjerne vært denne turen foruten, men en tur er nå en tur. Ha en strålende dag alle sammen!
God formiddag fra Nordens Paris Her er det -5 og været er egentlig ganske bra. Idag blir det å bestille flybillett til Baltikum i uke 9 Ha en god mandag alle sammen
God formiddag godtfolk Reiseplan for uka var inntil for 30 min siden slik, første flight i morgen, siste seint fredag: OSL-LHR-DUB-LHR-MAN-LHR-OSL. Alt med BA, 240 tier points. Akkurat nå ser planen slik ut: NO FLIGHT! Bare å håpe det dukker opp noe. Ha en flotters dag folkens
God formiddag Etter 25 timers reising har må endelig kommet hjem til eget hjem og seng! Reiseruten hjem fra Singapore ble som følger: SIN-BKK-ARN-OSL og ble fløyet av Thai C og SAS på siste etappe. Må si at Thai C var ganske trist kontra SQ C i et A380 som vi hadde på vei ned! Men kjenner at det var godt å komme hjem igjen også! Ha en flott uke folkens!
En uke siden forrige flight... nesten 3 mnd til neste... tar på dette her. Får vel lure med noen på en kjapp helgetur hvis det dukker opp noen gode tilbud før abstinensene tar overhånd Ha en fin mandag og en fin uke alle sammen!
Kan forstå @Arvid2063 sinn hvis det hadde vært en langtur. Men det der tar «kaka»! Jeg ekke så sprek uansett hvor full jeg er! Edit: Hvorfor sitter du bak gardinen?
Dagen avsluttes med å ha bestilt reise med Norwegian den 26. februar og 2. mars TOS-OSL-HEL TLL-OSl-TOS