Etter en lang periode med null poengopptjening så booket jeg denne flyvingen den 10'ende til 11'evte Juni, så krysser fingrene for litt midnatt sol Videre drømmer jeg om å reise til Nepal denne høsten, så krysser fingrene for at viruset slipper grepet på denne delen av verden og jeg ser på inspirerende videoer fra Nepal, hvis jeg ikke kan dra dit i midten av Oktober, så blir det til ett annet fjelland der viruset tillater meg å reise
Vi kan håpe det beste, både for din tur, men ikke minst for folket der. Dessverre ser det ikke veldig lovende ut for øyeblikket. Det virker som den tunge smitten i India også har spredd seg til Nepal https://edition.cnn.com/2021/05/06/asia/nepal-covid-outbreak-intl-hnk-dst/index.html
God formiddag fra "pesthølet" Porsgrunn. Brennkvikt tilbake til 5b fra lørdagen av, og frem til 25 mai. Lokalavisa skriver i dag: 4 nye smittetilfeller registrert i Porsgrunn på søndag. 4/36000 innbyggere blir ca 0,0001prosent. bu-hu. Ulv-Ulv. Ellers har Turkish airlines begynt å kødde med en planlagt langtur i september. Kansellert to av fire legs, uten å ha kommet med noen alternative ruter? Nuvel- ferdig med natthelg på jobb. Tre skift igjen til 17 dager langfri. Da skal jeg kose meg med en utepils. I hagen
Det er morgen ja…,,, Drittdag. Og til alle dere IT folk der ute. En oppgradering er ikke vellykket før systemene er tilgjengelig med oppdatert informasjon. Hos brukerne….. okay?
God morgen fra Trondheim I dag er det vaksinedag for unge lovende LN-FHU Samt prøvekjøring av ny bil....bra start på tre-dagersuka Ha en makeløs mandag
God morgen fra Sølvbyen, regn og regn. Men solen skinner likevel, for denne uken skal vi opp i luften! Og over skyene osv osv. Ha en frisk og fin dag.
God morgen fra øs pøs i Lillestrøm. Her blir det en spennende dag, vi skal bytte internetleverandør og mister nok nettet i en periode ila dagen. Får håpe det blir kortvarig.
God morgen fra Viken Venter og venter på reisepass, innreise karatene regler, EU åpning og Spania tur LHR safari åpning. Huff som en gleder seg. Må starter med små skritt i riktig retning. Kan vel ikke bare hoppe på en F tur Ha en super mandag folkens.
God formiddag fra strilelandet, av en eller annen idiotisk grunn hadde mor satt på vekkerklokken i dag og da var det slutt på søvnen. Så tok BKK strømmen, det var varslet. Så ringte montørene til Telenor at de hadde fått en kansellering og kunne komme og installere fiber … For min del må de bare montere selv om vi ikke har strøm .. Ser dere? Vi pensjonister har det travelt!
God morgen fra hjemmekontoret. Leste her at dette er en tredagers uke, det kom litt brått på! Ellers er det lite nytt på reisefronten og disse langhelgene kan jo ikke bli brukt til utstrakt reisevirksomhet... jeg begynner å bli veldig klar for å få litt luft under vingene. Men da kan faktisk de nye bryggeplaner som jeg laget mens jeg brygget i går bli i verksatt allerede torsdag, slipper venting til søndag, greit det også. Nord-Norge står på trappene om to uker da, konfirmasjon. Jeg kan helt sikkert på se noen reinsdyr der oppe også. Plagsomt for de lokalboenede, "eksotisk" for meg. Ha en flott dag!
God føremiddag frå Aust-Finnmark! Med soloppgang kl. 0130 og solnedgang kl. 2230 er det lyst døgnet rundt. Som eg seier til dei som er uroleg for om dei kjem i mål (med arbeid eller tur) innan kvelden kjem: Det blir ikkje mørkt før i september Herr Gislefoss sr. lover godt vêr, dette teiknar til å bli ein bra dag. Kan hende blir det aktuelt med ein softis? Ha ein fin måndag, gode medforumistar – med eller utan softis!
Etter å ha sett at flere TK bestillinger er forsvunnet ville jeg sjekke min rute for høstferien. SAS er ikke enig...
Psssst, har du fått med deg at du kan kjøpe kit for "Nordic noir" https://www.bryggselv.no/nordic-noir Jada, det er ikke billig, men originalen på polet er perverst dyr (om det i det hele tatt er mulig å få tak idet). Langlagringsprosjekt som trenger tålmodighet --men som forhåpentligvis gir rikelig tilbake når du har ventet. Hvis du ikke kjenner NN, kan du kjøpe deg en "Nøgne Ø, Imperial Stout" på polet. Nordic Noir er enda mektigere -både på smak og styrke.
Takk, men jeg har allerede 3 fat med Russian Imperial Stout stående. Inspirert av Brewdog sin Abstrakt:04, som senere ble til Dog A (de er vel oppe i D nå tror jeg?). Nøgne Ø sin IS smaker faktisk litt utvannet i forhold (selv om jeg mener den er knallgod, ikke misforstå meg). Må si at beskrivelsen av kit'et ser veldig bra ut, men det ser ut til å være utsolgt. Kanskje vi burde laget en øltråd hvis det ikke allerede finnes?
God morgen! Rakk en liten tur innom en sjappe for å se på robotgressklipper før jobb. Husqvarna 405x og med innbytte kampanje så får en den for ca 17k. Virker som en grei maskin og ok pris da den også har GPS. Noen andre tips? Har ca 350m2 hage hvor det er 2 seksjoner med en lang & smal passasje i mellom. Ha en fin dag!
God morgen fra Trondheim 2 Nyter en kaffe og skriver reiseregning fra forrige ukes jobb tur. Kidsa er på skole og barnehage, mor er oppe på hjemmekontoret, så her nytes stillheten. Må finregne litt på poengene etterpå da sjefen kansellerer jobbturer fremover. "Skal spares penger" må vite. Har store planer om Diamantstatus før sommeren, men mulig jeg må spe på med en liten MR om sjefen ikke tar seg kraftig sammen snart Ha en flott dag alle bonusnisser
God morgen fra Sandefjord. En tur på kontoret idag. Noen andre her så jeg får holde meg inne på eget kontor.. Gleder meg til lunsj! Blir en telefon til CT-telefonen for å forhåpentligvis flytte en utgått CT til en ny booking i mars 2022 siden noen flighter på den "gamle" bookingen er kansellert. Krysser fingrene for at svenskene er i godt humør og hjelper meg =) Ha en flott mandag!