God morgen IF`ere. 55 år i dag Straks ferdig med natthelg i prosessindustrien. Et par dager fri, og tre skift igjen til 17 dager langfri. Må fremdeles vente 46 dager på neste langtur, men den som venter på noe godt osv.. Ha en fin høstdag-spis kake
God morgen alle, og gratulerer med dagen @haifinn. Et år eldre enn vår eldste, så her møtes generasjonene. 149 dager til neste flytur. Kanskje vi lurer inn noen før det? Ha en fin uke!
Mårnings fra Oslo. Relativ slack i dag med jetlag etter gårsdagens retur fra New York. Seigt å komme seg avgårde til kontoret, og tror det blir høyt kaffeforbruk i dag. T-132 til neste tur over dammen, føles lenge!
God morgen! Gratulerer til @haifinn med dagen. Kom oss hjem fra et flott opphold på Norefjell. Utrolig deilig med sen utsjekk som gjør at søndagen virkelig blir utnyttet på fjellet. 1 liter blåbær ble med hjem fra skogen Ha en fin mandag alle bonusnisser
God morgen og gratulerer til @haifinn ! Står visst "In 145 days" i appen her, OSL-ORD. 15k poeng til 8500 kroner. Nå må jeg bare orge det slik at jeg faktisk får reist...
gratulerer med dagen til @haifinn og alle andre bursdagsbarn. Sol og kaldt. Men hva gjør det når strømmen er billig og bilen har fått på slitte vinterdekk. Vinterens ved er også i hus, så noe velstand er det. Men middelalderkrisen. Sykkelen er sommer klar fremdeles. Må vel gjøre noe med det også. Også var det å flytte på et legg på vinterferien.....
God morgen fortsatt fra enden av LHR. I dag blir det loungekontor hos OW på T3. Har ikke testet loungene ut fra kontorkriterier tidligere. Må finne meg et egnet sted for teamsmøte etterhvert. Cathay F er svært bra på mye, men kan ikke huske avlukke der?
God morgen fra Karmøy! Oppdaget at jeg har kjøpt alt for mye bonus billetter til mine voksne barn og er nå nede på 200k poeng... Har to stk. CT som utgår 31.12 så nå må jeg våkne opp og jakte mer poeng i tillegg til kredittkortene
God morgen fra hjemmekontoret. Måtte ut og kjøre en tur i stad, og det var på et tidspunkt under 0 grader. Bra det ikke er noe nedbør, for jeg har ikke vinterdekk på bilen ennå.. Det er kaldt, solen skinner, og her er strømmen svinedyr akkurat nå (sammenlignet med i går). Mangler poeng på en del transaksjoner på SAS MC fra helgen, satser på at det kommer inn i løpet av dagen. Det ble greit med omsetning, med GBIT, nye vinterdekk til kona, og en helgetur i Tromsø med besøk på Smak. (Jeg meldte meg selvfølgelig frivillig til å legge ut. ) Appen sier det er 25 dager til neste flytur. Det gledes. Ha en fin en! Og gratulerer med dagen, @haifinn !
God morgen! Akkurat fortært frokost nr 3 og er nå live fra SK4931. Høstferie kaller og vi skal enda 2 timer sørover. Ha en god en
God ettermiddag fra øvre, har fortsettes det med kontrastering: Ingen reiser på programmet før beste uke men det ser nok ut for å bli ett eller annet ila uka. God bursdag til @haifinn
Noen betraktninger fra T3 OW-loungene. Jeg var her sist i januar. Det er generelt mer folk i loungene enn jeg husker fra da. Siden det har Qantas innført en a la carte restaurant i første etasje, men den er bare åpen ifm avgangene til Qantas. Baristaen/bartenderen i 2. etasje lager imidlertid fortsatt den beste kaffen på T3. BA har pusset litt opp og har innført restaurant del i det ytterste hjørnet. Har ikke fått spist der enda. AA har laget en egen Flagship First del, også med egen a la carte dining. Heller ikke prøvd den, men de har en rolig krok som er beste stedet for et teamsmøte, ihvertfall hvis man er førstemann og den er akkurat så liten at det blir litt rart for noen andre å sette seg der. Qantas F holder fortsatt koken. Frokost frem til 11, så er det dim sum og en annen rett frem til 12, og så kommer lunsj/middagsmenyen. Etter å ha spist lunsj hos Cathay F, drukket litt kaffe og jobbet hos Qantas (de har det rolig midt på dagen og fine arbeidsbord), konstatert at det var ganske fullt hos BA F, tatt et teamsmøte hos AA Flagship first er det tilbake til middag hos Cathay.
God ettermiddag fra Stavanger. VAR klar for SK4042 til OSL 1835, men den hersens Air Baltic maskinen står på OSL enda.. Ny foreløpig avgangstid 1930..
God kveld fra hovedstaden. Føltes kaldt å komme tilbake til Gardermoen der gradstokken sto på 9 grader når man i helgen har blitt vandt til 25-30. Så nå er det bare å legge bort shortsen og finne frem ullundertøyet istedenfor. Allerede i kveld må baggen pakkes for i morgen venter Solkysten for litt jobb, men ifølge YR er det dårlig med sol der borte så tror jeg må pakke med regntøy gitt Nyt kvelden folkens
God kveld frå Sunnfjord. Snart er middagen inntatt, so blir det å hive seg rundt og levere tilbud på drift av nokre ferger. Neste veke blir det kaaaanskje muligheit til å få seg ein liten F tur. Det er lov å håpe… Til lukke med dajen til @haifinn!