Ingen hytte her, må ærlig innrømme at hyttereise frister lite også.. Er i Norge 95% av livet mitt, så om jeg først skal reise vil jeg bort... Velger derfor heller å bli hjemme og spare for mer reiser når dette kaoset endelig begynner å gi seg etterhvert.
Vi dro til fjells tidlig søndag morgen. Fikk oss en drømmedag på langrenn Så ventet vi til over midnatt før vi la oss, så da var det helt lovlig
Damn, der er Norwegian konkurs. Edit: kabin og personal-selskapene, ikke morselskapet ... faen nrk clickbait
God ettermiddag fra Viken! En aldri så liten merkedag, men ikke helt slik jeg hadde sett for meg. I dag er det nemlig temmelig nøyaktig ett år siden jeg registrerte meg på Insideflyer og hang meg på galskapen. Oppsummert så ble det en F-tur, noen bonusbiz og haugevis av betalte turer for å opptjene en status som dessverre ikke er verdt plastikken den er trykket på idag. Men reisen er ofte mer givende enn målet sies det, og de utallige timene her på forumet har såvisst gitt meg mer moro enn alle flyveturene tilsammen. Takk til alle!
Uke 6 på hjemmekontor - har glemt følelsen av kø i kantina og stadige forstyrrelser. Samtidig er ikke produktiviteten helt på topp her hjemme. Må sjekke i morgen om firmahytta er "up for grabs" neste helg.
Dersom glasset som er med på bildet er fylt med det som kommer ut av boksen, så kan det hende. Jeg er usikker på om Hansa har en "kristallklar" versjon av sin pilsner og hvis de har det så ser det ut som de har lykkes Men på generelt grunnlag er pilsner jo laget for å smake minst mulig, og det er teknisk sett en vanskeligere prosess enn å lage øl som smaker. Kan sammenlignes med å lage en gryterett, en med mye smak er lettere å få til enn en med lite smak. Men uansett om det er mye eller lite smak man sikter etter, så er smaksbalanse viktig.
Men hva er fasit? Har Hansa produsert noe kristallklart eller har du noe vodka/gin/vann i glasset? Uansett godt å se at folk nyter livet, det er det som er viktig i livet!