God ettermiddag fra hovedstaden og May the 4th be with you Solen skinner utenfor i øyeblikket og arbeidsukens første dag ble igjen tilbrakt på hjemmekontoret. I morgen blir det ordentlig avveksling når jeg igjen skal ut og fly, for første gang på 2 måneder. På en måte gleder jeg meg, men på en annen måte så føles det nesten rart... uansett blir det greit med en jobbtur, selv om det at det går så lite fly for tiden gjør at jeg må stå opp en time eller to tidligere enn jeg liker for å nå det eneste flyet som går før det er langt utpå dagen. Jaja skal vel egentlig ikke klage, det er vel sånt vekkerklokker er til for
God ettermiddag fra Oslo! Lurte på om jeg skulle få oppleve en av de siste flyvningene med DY i går, men det løste seg heldigvis i dag. Fint var det åkke som! Siste biten av kveldssola nå med en pils på balkongen. Snart helg!
God kveld fra den Arktiske hovedstaden hvor det idag regner eller jeg kunne se at det falt ned noe hvitt, men det er for varmt til at det blir på bakken eller fester seg da. Har overnattet andre natten i den nye leiligheten og livet er herlig. Har hatt lyst til dette nå i 3 år. Ferdig med studenthybel på 14 kvadrat. Ellers er jeg på vei til ledermøte for å diskutere om en mulig oppstart av speidergruppa. Og ikveld blir det en tur innom hybelen for å hente pakke som har kommet i postkassa. Så ha en flott kveld alle sammen Også sist men ikke minst: May the 4th be with you!
Noen som har lyst på 9 flyseter? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=177611120 Synes selgeren har en bra pitch "Hvis du savner å fly.. her er løsningen spenn deg fast og ta en øl ..."
Jeg vet. Men billettene ble bestilt lenge før Korona-viruset. SAS burde i alle fall ha gitt oss en voucher på Circle K eller noe lignende, slik at vi kunne tatt oss en bolle eller en wiener før avgang