God morgen fra jobben. En av kollegaene skal fly sånn ca nå. Så undertegnede var litt tidlig på jobb i dag. 12 dager til MEX og leter stadig etter hotell og sånt. Det ordner seg nok. Er det hverdag? Er det skole og brødskive? Eller er det fly og champagne ? LH senator match? Går den enda?
God morgen fra stueloungen. Sol og pluss 6 kl 06.15. På utsiden. I det kommunale badekaret var det litt varmere, litt færre folk og litt mindre motbakker. Det går fremover, også i hverdagen. Siste MR-tanken er LX til Zürich. Kan bli svært billig dersom eks-forloveden kan reise med kun 8 kg bagasje. Som jo også betyr at det ikke kan gjøres vesentlige innkjøp underveis. Og at "billig" fortsatt gjelder. Kan bli et vrient innsalg dette. Men Senatorinne er jo en fin tittel!? Det som derimot alltid er lett å selge er LHR, og nå er det kun få dager igjen til pub, shopping og Proms. Ha en fin mandag!
God morgen fra et nytt krypinn på Oslo vest. Flyttingen er endelig ferdig og jentene har fått ny skolevei, fra første skoledag igjen Ha en strålende mandag alle felles bonusnisser
God mandagsmorgen, akkurat fått eldstemann avgårde til første dag på ungomsskolen. I dag må det bli en handletur med min eksklusive F handlepose slik alle kan se jeg har flydd Lufhansa F
God morgon frå Sunnfjord. Her er det og fyrste skuledag for husets ferske fyrsteklassing. Dessverre utan flytur.
God morgen fra MBT. Det ser ut for å bli en rolig uke med hjemmekontor. Håper er å få meg 2 billetter til hjemmekamp i Madrid på søndag så jeg kan få flytt litt. Håper alle får en bra uke
God ettermiddag! Tre dager med kurs, så da slipper dere (en del av) maset mitt. Grei tur hjem fra DUB i går, 100% fullt fly, så det ble ikke ledig midtsete. Neste flytur er neste uke, litt lenger enn til DUB. Enten med SK, eller med LX hvis det blir streik. Har ikke testet LX Biz før, så er litt fristet til å teste dem uansett.. Ha en fin en!
God ettermiddag fra vest. Litt sliten etter helgens strabaser, men meget fornøyd og full av nye opplevelser. Inget reisebrev, men kort oppsummering: Imponert av LH som har full B747 begge veier, det var ikke et eneste sete ledig i noen klasser. Det er jo bra for inntjening tenker jeg. Overrasket over at the Dining Room i Polarisloungen serverte cola og vann fra dispenser, det smakte rett og slett en blanding av klor og mugg. Fysj. Imponert av crew i F som rett og slett var sprudlende. De kom til og med opp og hilste på oss når vi reiste hjem i C dagen etter. «Crazy Norwegians». Nedtur med Wagyu i FCT, den synes jeg var smakløs. Men resten av opplevelsen veide mer enn nok opp for det! Amerikanere liker forresten kø! Kø i immigrasjon, kø på veiene, kø på severdigheter, kø for å kjøpe togbilletter, kø i passkontroll, og til slutt lang kø ved innsjekk. Hva er forresten greia med å sette «Boarding» og så bare begynne med barnefamilier, «disabled» etc, og la både gruppe 1&2 vente ytterligere 20 min? Ha en fin dag, uten slike store i-landsproblemer
Nei, det tvilar eg på at eg her. Eg har halde meg til madammen sopass lenge at ingen av dei kan ha sitt opphav her Den unge håpefulle som har "flydd verdens største fly" begynte på Naustdal Skule
https://lufthansa.statusmatch.com/ Går i utgangspunkt til 30.sep, men kan bli stoppet før det. Ref. faq.
Definitivt skole og brødskive her. Med tre av oss på samme skole, skal bli et spennende år med begge barna på egen arbeidsplass. Ja ja, har nå gått greit med eldste der de to årene som har gått.