Ja, QR ser drusteleg ut. Dessverre rauk EVA kvar gong eg skulle fly med dei i Star Alliance tida til SAS. Vi får krysse fingrane for solide marginar og omsetningsvekst for sveler ombord i ferjer dei neste åra, so kanskje.
I dag ble det loungsafari i Nord-Amerika. LGA-YYZ med Air Canada og *A Gold. Testet både United og Air Canada sin lounge på LGA. Veldig like som de på LHR. Bar inkl Champagne på United men bedre mat hos Air Canada. I YYZ ble det en bedre lunsj downtown Toronto før vi testet Air Canada sin lounge på YYZ. Nå YYZ-CPH med SAS Biz.
Ser at fotbrønnen har litt vinkel i forhold til setet, lik som i SQ A350. Hvordan opplevde du den løsningen, kontra fotbrønner som er parallelle med setet? Var fotbrønnen romsligere enn bildet skulle tilsi?
Vinklet ift flyretningen, men rett på ift setet når det legges ned. OK plass i brønnen, ikke sånn at en må ta setet halvveis opp for å kunne snu seg
Ja, det må du. Jeg er der 3ish ganger i måneden. Alltid BA766 tilbake til Oslo. Vil jo ha mest mulig av dagen i London