God morgen Var nesten litt varmt i natt. Ferden går videre i dag, så da må telt pakkes ned. Lundecamp har vært ett fint tilholdssted, gratis for telt. 30 kr pr dusj er eneste kostnad. Kiwi butikk 250 meter bortenfor. Ha en god dag folkens!
God morgen! Tiden er inne for å stå opp tidlig igjen. Og jobben kaller. (Men @kjeeli har visst stått opp enda tidligere, selv om han har ferie?) Dette er mitt innlegg nr 20.000... (!) I nesten 11 år har jeg skrevet mer eller mindre interessante innlegg på IF. Og jeg gjør det fordi det gir meg glede! Ikke sikkert at alle andre får så mye glede av det jeg skriver, men det får være det samme. Håper alle får en super dag!
God formiddag fra Porsgrunn. Tidenes ferie er over- Jobber skift og har langfri i 17 dager. I tillegg har jeg avspasert 120 timer som jeg hadde samlet opp i ymse timebanker. Så har hatt ferie i "hele" sommer, og været har vært helt superb. Nå er det tilbake på jobb i natt, men skal avspasere i helga også- gubbetur til Langøytangen fyr må jeg ikke gå glipp av. T-70 til neste flytur, med KQ. Håper de ikke kommer med no` schedule change igjen da. Ble mange timers frustrasjon sist Ha en velsmurt dag
Ferie, solskinn, nybakt brød og straks kaffe. En god morgen. Dagens prosjekt er å ta opp båten for sommeren, så det går mot slutten av hyttesommeren. Men det er ut på tur senere i uka, det er en god trøst!
Eg trudde eg var tidleg oppe i dag, men der var nokre hundrede (eller kanskje tusen) som var før meg i havet. Har ikkje returbillett, men har lovd sjefen å komme tilbake på jobb før jul. Det kjennes heilt ok å stresse ned. Ha ein fin og forhåpentligvis stressfri mandag alle sammen!
God morgen fra Numedal. Siste hyttedag for denne gang, men tar nok en dagstur i slutten av uken for å se om det har blitt flere modne multer. Multebasillen kan være en krevende lidelse! Resten av uken blir prepping for årets nordovertur med elbil og hurtigrute for fly og leiebil. Ut å fly? Over 90 dager til. Ha en fin mandag! Ps Grattis til @holmen. Ser ut til at noen har likt innleggene også.
God formiddag fra innenrikskantina på Gardermoen. Folk er tydeligvis fortsatt på ferie for her er det ganske stille og rolig.