Var litt usikker om jeg skulle opprette nok en tråd om Cancun, men har lest gjennom de som er skrevet, og ville ikke kuppe noen andres tråd. Jeg har i all hovedsak to spørsmål. Første gjelder vurdering av turopplegget vårt. Det andre går på muligheter for oppgradering på fly. Vi er 2 voksne og et barn på ca 3,5 år. Ok, det siste først: Vår flyrute (med bonus): 21.10.26 TRD-AMS (KL1150) kl X, AMS-LHR (KL1005) kl X, LHR-CUN (VS093) kl A 04.11.26 CUN-ATL (DL1962 kl N, ATL-AMS (KL622) kl X, AMS-TRD (KL 1153) Kl X Hvilke grep burde vi gjort for å få noe oppgraderinger her (særlig over fjorden..)? Er det å betale med penger som er største mulighet? Det andre går på turopplegget i Mexico. Har tenkt følgende: 21.-27.okt Finest Playa Mujeres. Har lest at dette er noe av de mest barnevennlige resortene i området. Da blir det å roe ned å være stort sett på resorten disse dagene. Kost ca 30.000,- 27.-1-nov Playa Del Carmen, med bl.a. dagstur til Cozumel og kanskje noe andre utflukter. Har ikke sett mye på hotel, men kanskje Mahekal Beach Resort. Kost ca 17.000,- 1.-4.nov Isla Mujeres, Heller ikke sett mye på hotell her, men Ixchel Beach Hotel? Litt drøy pris på ca 17.000,- Jeg er ikke dreven på hotell avtaler, og booker kun gjennom Hotels.com, og har litt bonus overnattinger der. Ser at mange her har status, og får hjelp av bl.a. @milehigh, men vet ikke om det er noe for oss? Tenkte ikke leiebil, men heller bruke Canadian (som anbefalt her inne) for forflytning. Har ikke sjekket kostnadsbilde her.