Mandag.....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 23. okt 2017.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    "God" mandag fra Trondheim
    Sliter med ettervirkninger fra Oktoberfest på lørdag.....men på jobb må man "Helt om natta og helt om dagen osv..."

    Ha en bedre dag enn meg :rolleyes:
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,762
    Likes mottatt:
    57,028
    Bonuspoeng:
    293
    Det er mandag.

    Alt for lenge til helg.
     
    SAJblue liker dette
  3. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    122FC7EA-B86A-4E28-951F-58D948D664E9.png
    Kjempeglad for at dette startet av seg selv da jeg satte i sete på flyet i dag...
     
  4. petterel

    petterel EBD og QPP

    Innlegg:
    227
    Likes mottatt:
    887
    Bonuspoeng:
    93
    God mandags morgen fra skolebenken. Det gledes stort over å endelig skulle fly denne uka, første gang på 1(!) måned :eek: Molde på onsdag etterfulgt av PVG på torsdag :cool:
     
    NilsernNilsen liker dette
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,675
    Likes mottatt:
    10,175
    Bonuspoeng:
    293
    Ingen tvil om at det er mandag nei...

    Dagen startet allerede tidlig i natt av at jeg i halvsøvne hørte mobilen vibrere på nattbordet, men valgte å ignorere dette og sove videre. Det viste seg at dette var en sms fra SAS med beskjed om at flyet mitt til Stavanger, fra Ålesund via Bergen, i dag tidlig var kansellert. Videre var det opplyst om at Rebooking is in progress.An email with your new itinerary will be sent as soon as possible.
    Denne meldingen kom inn rett etter midnatt, men når jeg stod opp 0520 så var det selvfølgelig ingen ny reiserute i innboksen min. Heller ikke noe nytt i appen, men når jeg raskt sjekket bookingen via sas.no så kunne jeg se at jeg var booket om via Oslo på ett fly som skulle gå 0655 og 20 minutter tidligere enn mitt opprinnelige fly... Og når man med vilje hadde planlagt minst mulig ventetid og mest mulig sovetid før avreise så begynte det nå å bli knapt med tid.

    Vel, min gamle sjuer fikk transportert meg til Vigra uten altfor mange lovbrudd og den kaninen som lå igjen bak meg på veien som roadkill var faktisk allerede død (jeg har vitner). Flyet til Oslo ble selvfølgelig 20-30 minutter forsinket pga alle som skulle ombookes fra Bergen/Stavanger flyet og som heller ikke hadde fått noen ny reiserute, ikke fikk BP og/eller ikke engang hadde fått beskjed om at flyet var kansellert.

    Så, selv med PlusGrade til Plus var det smekk fullt og jeg fikk den tvilsomme gleden av å få en dame fra Utah i midtsetet ved siden av meg. Normalt sett synes jeg det bare er hyggelig å snakke med felles reisende, men når klokka knapt har passert sju en mandags morgen og hun aldri engang har hørt om begrepet "sosiale antenner" så ble det en laaaang tur over fjellet.

    Jaja, jeg ankom Stavanger til slutt, møtet er allerede ferdig nå og jeg er tilbake på Sola og på vei hjem. Og på toppen av det ble jeg jo ombooket til Plus selv om jeg hadde oppgradert via PlusGrade, så da kommer det jo noen ekstra (uplanlagte) grunnpoeng inn på kontoen også.

    Alt i alt en en mandag på det jevne der altså ;)

    (Sorry om dette ble vel langt - og kjedelig)
     
    DanH, Kristian, CrotchRocket and 2 others like this.
  6. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,582
    Likes mottatt:
    32,370
    Bonuspoeng:
    293
    Må være LAX
     

Del denne siden