Det er alltid "litt skummelt" når jeg får melding om schedule change fra SAS! Kom en nettopp nå på reise i januar til LAX..... Leter og leter etter endringene .... finner ingen Så ser jeg det A330 er byttet ut med A350 .... Ja ja, det holder jeg vel ut
Oiiiii, krysser fingrene for falsk positivt, da venter en PCR test på deg et eller annet sted. God bedring Den endringen har jeg aldri hørt om før, kan det være en trykk feil
Ja, nå er det mye rart som skjer hos kundeservice. Men i dag opplevde jeg noe nytt. Etter å ha fått svar fra norsk gullmail, fikk jeg en e-post med lenke hvor jeg kunne rate kundeservicen.
Her tikket det nettopp inn samme melding for OSL-EWR i januar. Endring fra A330 til A350 kommer gjerne med noen minutter kortere flytid og dermed "schedule change". Samtidig ser jeg at hjemreisen er endret til A340, så der blir det nok strafferunde via CPH.
God kveld fra hovedstaden. Gårsdagen ble tilbrakt på sesongens siste fotballkamp innenriks, det var surt og kaldt, så helt greit sesongen er over nå. Dagen i dag har man tilbrakt på kontoret, mens kvelden nå skal brukes til å se etter litt flybilletter. Det er alltid en fin aktivitet på en mandagskveld! Nyt kvelden folkes
Et par spørsmål siden jeg reiser til Berlin på fredag. Hvordan fungerer disse 2G-reglene, holder det å fremvise koronasertifikat fra Helsenorge på app eller papir? Ingen behov for lokale apper eller registrering ved innreise? Forstår at munnbind er obligatorisk, men der har jeg god trening. Er LH-loungen verdt å bruke litt tid i på hjemreisen, de har alkohol osv ? Ellers god kveld fra Oslo.
Mine turer til LAX har fått 15 min senere avgang fra CPH, sleit litt med å finne den endringen.. Ser de er satt opp med A350 også. Kanskje de ikke var det før. Det vet jeg ikke.
God kveld fra Viken! Etter fire reserverte og like mange kansellerte turer til Bangkok gjennom helgen fordi SAS´ beste menn og kvinder ikke klarte å utstede billetter, klorte jeg meg i dag fast i Sara på kundeservice kl 07.00.01 Hun prøvde seg på alle triksene i boka for å bli kvitt meg, men jeg meddelte at jeg simpelthen elsker pausemusikk og ville vente til jeg hadde billettene i [mail]boks. To timer og tre runder med support senere ble det en happy ending på oss begge to. Håper dere som evt stod i kø i denne perioden tilgir meg
Vaksinasjonsbevis/ Negativ test/ bevis på at du har blitt frisk fra covid trengtes nesten alle steder. Hotell/restaurant/flyplass. Om du er vaksinert ønsker de derimot ikke qr-koden men siden hvor det står hvilke vaksiner du har fått og når. Opplevde ingen grensekontroll ved innreise. Anbefaler virkelig loungen. Alkoholutvalget så noe slik ut klokka 9 om morgen, pluss en egen del for vin, og kraner ved bufféten
Takk for svar. Her gjelder det å utstyre seg rikelig med dokumentasjon. Flyr hjem 13:05 på søndag - tviler på at jeg lander i edru tilstand