Mandagstråden

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ragna Rekkverk, 12. febr 2018.

  1. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Det er mandag hjemme nå, men fremdeles tidlig kveld i California. Har tilbragt dagen med å tusle rundt i Venice og Santa Monica-området i LA. Bor downtown LA, men tar bare Expo-linebanen opp og ned. Tar førti minutter, men koster under to dollar.

    Legger ved kveldens tapasbilde fra loungen på Intercontinental. Helt utmerket lounge og herlig utsikt fra syttiende etasje.

    Samt to utsiktsbilder.

    7377AD33-24E1-4BFF-ABF0-2A47386BC775.jpeg
     

    Attached Files:

  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God mandag morgen!
    Det snør fortsatt i Oslo.
    Nå er det kun 11 timer til fly&øl med det som kan se ut som nær 10 kjente og ukjente fjes fra forumet. Dert blir strålende :)

    En annen god nyhet er at det nå nærmer seg vinterferie og en meget slapp uke på en øy utenfor Afrikas kyst..

    Ha en god dag :)
     
    Kristian and RoadKing like this.
  3. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    BGO og utrolig, men sant så snør det..
    209D7C15-8E1D-4490-882E-BEFCF6C38EA6.jpeg
    Mange forsinkelser, blant annet avgangen SK248 som jeg skulle med, men SAS ordnet plass på SK238 som var forsinket med en time. God stemning:):cool:
    Søviknes er forøvrig på flyet, «bare» diamant på ham, trodde den gjengen der hadde Pandium alle sammen:rolleyes:

    Ha en deilig mandag folkens:)
     
    Eddie47 and braathens safe like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,541
    Bonuspoeng:
    293
    Morgen.
    Snøstormen fortsetter, jeg er drittlei snø og vinter. T-banen går ikke, bussene som skal kjøre for T-banen har satt seg fast, så de går heller ikke. Det kan ikke bli sommer fort nok.

    Helg snart?
     
  5. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    [​IMG]

    Selv med 5.4 millioner i ukelønn (netto) så er dette ikke mål.

    Og det tar jeg med inn i uken. Ikke ofte en som toon-supporter har noe å glede seg over, men dette var hyggelig. I tillegg er jeg glad det ikke er noen flere flyturer i februar. Lykke til alle som skal ut og farte i dag.
     
  6. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    355
    Likes mottatt:
    404
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Clarion Hotel Air, Sola som er dekket av snø. Hit kom jeg med morgenflyet etter at siste fly ble kansellert fra OSL i går kveld. Påfølgende natt måtte tilbringes på Oslo Plaza, bare 200 meter hjemmefra, men jeg fikk hvertfall kommet meg litt nærmere SVG enn jeg var. Ingen EB-poeng å oppdrive for denne overnattingen i følge resepsjonisten :(

    Jeg har blitt oppgradert til et finfint hjørnerom i 5. etasje med utsikt mot flyplassen, så kanskje kommuneplankonferansen seiler sin egen sjø i dag.
     
    Travellingalf liker dette
  7. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra gate A15 på OSL. Her skulle flyet gått 09.00, men enn så lenge ser det sånn ut her. Ikke noe fly....

    20180212_093638.jpg
     
    watchaddicted liker dette
  8. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    No fins der vel mange eksempel på at dei folkevalde ikkje har så mykje meir eller betre moral enn resten av oss, men regelverket seier vel at så lenge det vert reist på fellesskapet si rekning så skal det ikkje hevast poeng/status på reisene. Og så travelt som politikarane har det (jfr syting og klaging når usømelege lønn og pensjonsbetingelsar er oppe i media) så skal det vel godt gjerast å komme så mykje høgre enn diamant på fritidsreiser (det vesle dei etter eigne utsagn har av fritid). Diamant får passere, men ser eg ein politikar med pandion på sekken så ringer eg rett til Herr Foss i Riksrevisjonen. :)

    Og god morgen Norge! Her på Romerriket er det klargjøring før avreise inn til byen. Skal gjere opp litt CO2-gjeld frå utagerande reising ved å ta toget. Så ventar innsjekk og eit par timar jobb på hotellet før ein skal leggjast inn på Asylet. Eg gledar meg stort. Dette må berre bli ein strålande dag.

    Så vil eg runde av med eit ønskje om ein fin dag til alle og ei oppmoding til alle som brukar mine skattepengar til å kjøpe flybillettar om å slette eventuelle linkar til EBretro frå nettlesaren. :)
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Surt og blåsende - men varmen fra seieren over ManUre igår henger i og varmer et Toon-hjerte. I likhet med @OttoL henger dette igjen lenge.... :):)
    Neste flytur kommer onsdag, da to dagers kurs på Gardermoen venter. SK ned onsdag morgen kl. 08:20.

    Ha en fantastisk mandag folks :D:D:D
     
    OttoL liker dette
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,715
    Bonuspoeng:
    293
    Det snør fremdeles og det sies at det skal bli verre ...
    Nye snøbyger og lavtrykk står i kø ....
    Gleder meg til å fly til varmere strøk i neste uke ...

    Er det noe rart vi drikker?
     
  11. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Har vel ingenting å klage på etter en mnd. ferie i desember, men kjenner jeg allerede er lei:confused:
    Vinen kom i alle fall ut i kveld for å drukne sorgene:p
     
    Eddie47 liker dette

Del denne siden