God måndag morgon frå Vanda/Vantaa lufthamn! Helsingfors lufthamn, Finnairs heimebase Det er klart for tur med SAS vestover via Arlanda til Gardermoen. Det er smekkfullt om bord og ikkje ledig nabosete her framføre gardina. Dagens første fugl, EI-HSA Måtte alle medforumistar få ein strålande vekestartsdag! #boardingcompleted
God mandag! Her har Vestlandsværet kommer på besøk. Tipper det blir vanskeligere å få hunden ut på tur denne uken. Nå er det 5 dagers arbeidsuker helt frem til jul. Synes det kunne være noen røde dager på høsten også. Men, avspasering funker jo litt på samme måte. Får lete etter noen bonusbilletter som kan gjøre dagen bedre. Ha en fin en!
God morgen fra kontorstolen i hovedstaden. Ikke bare er det mandag, det har jo faktisk blitt juni, så hvorfor dette gråværet utenfor? Jaja, kanskje greit om noe av pollenet vaskes ut av luften innimellom. Every cloud etc. Lang arbeidsuke blir det visst, ja. Godt det blinker en sommerferie ikke altfor mange uker der fremme. Nå? Mer kaffe! Ta godt i mot mandagen!
God morgen fra MBT. Jeg har helligdag/fridag i dag og har knotete nok klart å reservere time for blodtrykkssjekk på morningen. Som om det skulle hjelpe på blodtrykket
Morgenflyet til Brussel Denne gangen med familen og rullestol. Så langt så bra. Fikk til og med reisefølge 2 som ikke er riktig familiemedlem inn i loungen. Det gikk fint. Nå er det tid for å hilse på Charles
Morn fra kontoret. Været er kjempefint og utsiktene for været på Tom Waitz løpet lørdag, og Trondheim Rock på søndag ser heller ikke dårlig ut. Har ingen turer planlagt for august og september enda, så skal ta en titt om F&F har noe spennende å by på. Ha en fin mandag
God morgen fra HQ. Tilbake på jobb etter en lang og innholdsrik håndballhelg i Sandefjord. All ære til hockeygutta som skal hylles i pausen på Ullevål i dag, gratulerer med et sensasjonell bronse medalje Noen her som kan hjelpe med dette problemet? Når jeg skal laste opp bilder til InsideFlyer via Chrome, får jeg kun valgene «Bildebibliotek», «Ta bilde», «Velg filer» og «Google Disk». Tidligere kunne jeg velge bilder direkte fra Google Foto, men det alternativet ser ut til å ha forsvunnet hos meg. Jeg bruker iPhone og Chrome, og alle bildene mine ligger i Google Foto. Er det noen som vet om dette skyldes en endring i iOS, Chrome eller Google Foto, eller om det finnes en måte å få opp Google Foto som kilde ved opplasting igjen? Ha en fin dag alle bonusnisser
God formiddag fra Monteverdi lounge på MXP. Turen går hjemover via København i dag, og det er ikke fullt foran gardina på SAS. Jeg må innrømme at jeg har stor sans for SAS business i Europa. Maten er stort sett god, drikken er veldig bra og servicen har vært proaktiv og på de gangene jeg har flydd med de. Når det i tillegg er blitt ledig midtsete og, ikke minst, Starlink så synes jeg produktet er riktig så bra. God mandag, alle om du er på bakken eller i lufta.
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Kona var på tur med noen venninner i Peru for noen år siden. Siden jeg hoppet på Amex Elite og har opptjent 2x CT kommer en av de til å bli brukt en til Peru-tur for oss to høsten 2027. Planlegging er dermed i gang. Ellers lite flyrelatert før på fredag når det blir en oval helg i Malaga. Det gledes! Ha en flott uke!
Hm.. Samme her. Bruker selv "Bilder" (iCloud) på iPhone til lagring så ikke noen utfordring for meg, men bare sånn for å bekrefte at jeg ser de samme valgene som deg
Hei fra vest! Sommerdag du liksom. Her er det grått og 14 grader. Planlegger tur til Sardinia i høst, ellers en rolig uke.
Hellu fra Porsgrunn. Et par dager fri, etter nattjobbing i helgen. Søker aktivt etter å ombooke to pax fra OSL til MLE, men intet hell så langt. Har OSL-LHR-BOM i biz, og planla videre til MLE med kjøpebillett fra Indigo. AI Gemini påstår hardnakket at det kan jeg bare glemme, med ikke gjennomgående billett og 2t 45min fra landing til jeg må være innsjekket hos Indigo. Tja.. alltid moro å løpe på flyplasser Ha en timet dag