Manglende cashpoints ved kombinasjon WF/DY

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av BDUflyer, 19. juni 2018.

  1. BDUflyer

    BDUflyer Medlem

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har nå to ganger reist med Norwegian i kombinasjon med Widerøe, med gjennomgående billett. Begge gangene har Reward-nummeret vært registrert korrekt ved bestilling, men Norwegian ser ikke ut til å kunne overføre cashpoints for slike reiser. Etter første tur oppdaget jeg det for sent slik at jeg ikke fikk etterregistrert. Etter siste tur etterregistrerte jeg 2 dager etter at cashpoints normalt sett er på konto. Dette var 10. juni. Det står at det kan ta 14 dager før poengene kommer på konto. Ingenting har skjedd så langt. Ved etterregistrering fant systemet min billett med en gang, så jeg forstår ikke hva problemet er.
    Widerøe har overført EB-poeng etter å ha reist med DY/WF på sammenhengende billett.
    Er det noen her som ha lyktes med å få cashpoints etter en DY/WF-reise?
     
  2. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Har lignende problemer med SK og DY billetter i kombo med hverandre ....må så å si alltid etterregistrere. Dette er stortsett billetter bestilt via arbeidsgivers bestillings portal/reisebyrå. Selvom jeg legger inn nummer i rewards etter at jeg har gjort bestillingen må jeg alikevel etterregistrere. Det positive er at jeg får cashpoints umiddelbart etter at jeg har sendt etterregistrering.
     
  3. BDUflyer

    BDUflyer Medlem

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Ok, første tur var bestilt på wideroe.no og neste tur på arbeidsgivers reisebyrå, begge gangene som gjennomgående billett. Får bare være tålmodig og se om det kommer noe i løpet av uka, ellers er det bare å klage til kundeservice...
     

Del denne siden