Hei! mangler 13,500 poeng for neste nivå, min kvalifiseringsperiode utløper August 31. har allerede DNB Mastercard upgrade. noen gode tips til hva som er beste måte for å inn nevnte poeng? Må jeg ut å reise og/eller kjøpe poeng isåfall? Takk på forhånd for alle svar!
Amex Elite er kanskje den enkleste utvei. Flere har stilt samme spm nylig. Så du får mye informasjon ved å ta en titt på dem.
Jeg ville gått for Amex Elite. Poengene kommer ofte rask etter innmelding (med mindre du har hatt kortet før) og det er ikke noe bindingstid. Ellers ser jeg at det fins enkelte ruter OSL-ARN-ORD som gir god med poeng om man har tid for en langhelg i august: Er du allerede gull får du jo 25% på toppen og da blir det 14 625 poeng for 8 438 kroner. Altså 1,72 poeng/kr. Det vil jeg tro er bra.
Veldig dyr løsning. Om man regner verden av poeng til 10øre/ebp så vil dette koste NOK 13.500. Ville heller tegnet abo på amex elite. 400,- pr mnd. Mange sier det etter opp noen mnd. Selv har jeg det hele tiden. Bruker amex minst mulig og må derfor ha det hele året for å nå 300k. Prioriterer SAS MC doble poeng helger ved å bruke curve i stedet.