Mangler 8600 poeng for å få EBG, kvalifiseringsperiode til 31.08.2015

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Adaware, 20. aug 2015.

  1. Adaware

    Adaware Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    1
    Hei,

    Har sølv fra før og kunne tenkt meg å rykket opp. Føler jeg er ganske nærme, men har ikke noe særlig lyst til å spyle penger i dass for å oppnå EBG så innen rimelighetens grenser! :)

    Noen som har noen gode forslag med Ålesund som utgangspunkt?
     
  2. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Er fremdeles én uke av Norge Rundt-billettene til Widerøe, 2790kr for Sør-Norge. Klarer fint å klemme inn endel flighter frem til 27.august. Men de gir 250p pr flight, noen 500p, men det vet man ikke før de tikker inn. Så du må fly 35 flighter for 8600p. Nesten enklere å ta det på legs. Hvor mange har du fra før?
    Eller så blir det MR til USA/Asia t/r.
     
  3. Adaware

    Adaware Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    1
    Har 21 legs fra før så må ha 24. Det blir en del flights når jeg forhåpentligvis kan jobbe og tjene litt penger også innimellom :)

    Så litt på AES-BGN-CPH-GDN-CPH-OSL-AES på en dag som ville gi 6000 poeng med SAS Plus for ca 3500,-. Problemet der var at det var bare 30min fra jeg ankom Gdansk med SK759 til jeg måtte ta SK760 så får ikke lov å bestille på nett i det minste. Kanskje om jeg ringer det inn? Er det samme flyet inn som ut?

    Får fortsatt en liten rest å slite med på 2600 poeng i så fall.

    Edit: Etter samtale med SAS og litt fram og tilbake er det mulig å ringe inn denne bestillingen om jeg ønsker.
     
    Last edited: 20. aug 2015
    Misterix and Islending like this.
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har også Ålesund som "hjemmehavn" og bl.a. Gdansk, Berlin og Hamburg kan være gode MR-destinasjoner (i billig Plus) herfra.
     

Del denne siden