Masse Bonusbilletter med SAS til Bangkok BKK i november (og delvis desember) i Business

Tråd i 'Reisedeals' startet av themichael, 23. sept 2024.

1. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,561
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg godtok endringen i går på nett, men ringte likevel i dag. Fikk lov å endre kostnadsfritt. Det som var mer overraskende var at agenten spurte om jeg også ville endre utreisen, som ikke er noen endringer på. Men er vel kanskje samme regler med revenue som bonusbilletter.

themichael liker dette
  2. mrt

mrt Senior Medlem

Likes mottatt:
    930
    Bonuspoeng:
    113
    Litt usikker på hva som er praksis når etter alliansebyttet, men jeg har fått endret HELE turen etter å ha fått en stor nok endring på eksisterende booking kostnadsfritt (samme ut og til soner - så ingen poengendring)

3. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,171
    Bonuspoeng:
    113
    I går fikk jeg ennå en ruteendring.

SK344 OSL-TRD fikk tidligere avgang med 5 minutter :rolleyes:.

Jeg ringte inn og fikk uten problemer endret til SK338. Nå slipper jeg fem timer venting på OSL.

Dessuten: Jeg ble hilst med fornavn av den svensk tallende damen som tok telefonen. Det har jeg jo ikke opplevd før (altså å bli hilst med navn...svensk snakker jo ganske mange hos SAS :D).

Sunnfjordingen and RoadKing like this.
  4. rgn

rgn Medlem

Likes mottatt:
    131
    Bonuspoeng:
    43
    Vi får dessverre ikke benyttet oss av billettene vi har Oslo Bangkok Oslo 27. november til 16. desember. 3 stk. i Business. Noen som vil koordinere kansellering eller kjøpe disse? (150 K poeng + ca 3300 kroner i avgifter). Selges for 10 øre per poeng + avgifter ev.

Del denne siden