5 -FEM- uker i spania (og nettopp vært en pansertur i F...) ... Jobber dere noen gang? Jeg ser at 5 uker er lenge. Men jeg minnes også da jeg og Fru Roadking flyttet sammen, hun hadde med katt, og katta måtte holdes innestengt i 2 uker for å sikre at den ble stedbunden. Hvis dette gjelder på generelt grunnlag så kommer jo pus til å bli rimelig forvirret... Tenker og at det kan bli et mas å passe på den, forsvinner den der nede, så forsvinner den nok for godt. Men, jeg liker at jeg kan få folk til å le
Hvem i alle dager har katt?! Hund er da så meget bedre. Katteeiere er generelt sett langt mindre ålreite folk også (OBS OBS IRONI SISTE SETNING)
Det er en innekatt som ikke tør å gå ut. Engang lurte hun seg ut døra og da fant jeg henne 5min senere livredd under bilen. Hun sover 18timer i døgnet og er som regel mest aktiv på kveld/natt. Så hun er bedagelig anlagt. Hadde jeg en skogskatt så hadde det ikke vært aktuelt. Skal ned en uke nå i påsken uten katt og reiser på høstferie. Tar ut alt av overtid i avspasering, så blir noen uker ekstra ferie i året.